- Anoniem4 november 2014 om 00:01
Hallo,
Ik maak mij een beetje zorgen. Net een paar uur geleden probeerde ik te poepen alleen dit lukte niet. Nu keek ik naar beneden en zag opeens iets uit m’n vagina komen. Ik dacht eerst dat het mn binnenste schaamlip was, maar toen ik even goed keek was dat het zeker niet. Ik pakte er meteen een spiegel bij, perste zoals je doet bij poepen en er komt gewoon een stuk vlees ofzo uit!!!!! Dit kan ik gelukkig weer terugduwen maar ik maak me heel erg veel zorgen!! Ik ben 17 jaar en ben een half jaar seksueel actief. Vandaag ging het er best hard aan toe. Hiervoor heb ik ook vaak wondjes tussen mn vagina en mn anus, ook het gevoel dat ik ben uitgescheurd maar daar ben ik nog niet zeker over. Maar back to the point: het stukje vlees dat uit mijn vagina kom als ik pers! Wat kan dat zijn! Ik ga morgen meteen naar de dokter maar ik kan er echt niet van slapen en hoop dat iemand dit nog leest en beantwoordt voordat ik ga slapen.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
4 november 2014 om 00:33Dat is moeilijk te zeggen. Toch maar even afwachten wat de huisarts ervan gaat zeggen.
Reageren
[quote]Ik ben 17 jaar en ben een half jaar seksueel actief. Vandaag ging het er best hard aan toe. Hiervoor heb ik ook vaak wondjes tussen mn vagina en mn anus, ook het gevoel dat ik ben uitgescheurd maar daar ben ik nog niet zeker over[/quote]dit is natuurlijk niet helemaal normaal….je vriendje mag wel wat voorzichtiger zijn. Je kunt zo wel blijvende schade oplopen. zeker gezien je leeftijd.