- Dieke17 oktober 2013 om 07:34
Hallo,
Ik heb nu al sinds ruim een week last van jeuk in mijn vagina en stinkende urine.
De jeuk komt en gaat, en de urine stinkt vooral ’s ochtends erg. De geur kan ik niet echt thuisbrengen.Ik heb eerder medicatie geslikt tegen vaginose. Echter, toen had ik constant jeuk in mijn vagina en stonk mijn urine niet.
Een SOA kan het bijna niet zijn, ik heb pas één bedpartner gehad en hij heeft zelf een paar maanden geleden nog een SOA-test gedaan.
Een vriendin raadde Canesten aan. Dit kun je zonder recept bij de apotheek kopen. Heeft iemand hier misschien ervaring weet en zou dit inderdaad een goede oplossing voor mij kunnen zijn?
Alvast bedankt!
4 reactiesReagerenTandor117 oktober 2013 om 10:21Canesten is tegen schimmelinfecties. Je zou het kunnen proberen. Maar beter is het denk ik dat je de urine bij de huisarts laat onderzoeken.
ReagerenAnoniem23 oktober 2013 om 13:22Vanmiddag inderdaad toch maar naar de huisarts geweest. Het is een blaasontsteking.
Waar de jeuk vandaan kwam snapte de huisarts ook niet helemaal. Als ik daar na de kuur voor de blaasontsteking nog last van heb moet ik terugkomen.
ReagerenDieke23 oktober 2013 om 13:28Bovenstaand bericht is van mij, even vergeten eerst in te loggen. 🙂
ReagerenTandor123 oktober 2013 om 20:35Kuurtje dan maar eerst even afwachten en kijken hoe het dan gaat. Succes.
Reageren