Zoeken Vraag het forum

Jeuk, opzwelling, urinegeur

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Streepje

Hallo,
    Ik zal beginnen bij het begin,
    ik en mijn partner zijn sinds april 2016 gestopt met de pil voor in de hoop zwanger te raken, dat is tot nu toe ( augustus 2017 ) niet gelukt.
    September 2016, heb ik een gynaecologisch onderzoek laten uitvoeren, toen had ik zo een typische schimmelinfectie & moest er met de laser iets worden weggedaan dat baarmoederhalskanker kon veroorzaken. Goed, behandeling gekregen, alles in orde volgens de dokter. Maar ondertussen wel met komen en gaan enorm last van jeuk, vagine die soms opzwelt en een heel sterke vieze geur van urine, de jeuk enz komt en gaat ene dag heb ik het andere dag weer niet. Tot vervelens toe nogmaals bij de dokter gegaan ( maart 2017 ) voor volledig bloedonderzoek om te zien of er iets mis is waardoor ik niet zwanger kan geraak, ook niks aan de hand ( ik krijg mijn eisprong alles lijkt normaal, geen soa’s niks ) maar toch blijf ik superveel last hebben van jeuk en stinkende urine en vagine die opzwelt.. Wat kan dit dan wel zijn??

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wanneer is de laatste keer een uitstrijkje gemaakt?

Reageren
    Streepje

Uitstrijkje was toen met het gynaecologisch onderzoek september vorig jaar, erna enkel bloedonderzoek

Reageren
    John (moderator)

Vraag dan om nog eens een uitstrijkje te maken en te controleren op een bacteriële infectie.

Reageren
    Streepje

Oké .. en kan die bacteriële infectie dan ook de reden zijn waarom ik niet zwanger geraak?

Reageren
    John (moderator)

Dat is een vraag die ik zo helaas ook niet kan beantwoorden.

Reageren
    Streepje

oke dankjewel alvast !

Reageren
Reageer op: Jeuk, opzwelling, urinegeur
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.