- Streepje2 augustus 2017 om 09:44
Hallo,
Ik zal beginnen bij het begin,
ik en mijn partner zijn sinds april 2016 gestopt met de pil voor in de hoop zwanger te raken, dat is tot nu toe ( augustus 2017 ) niet gelukt.
September 2016, heb ik een gynaecologisch onderzoek laten uitvoeren, toen had ik zo een typische schimmelinfectie & moest er met de laser iets worden weggedaan dat baarmoederhalskanker kon veroorzaken. Goed, behandeling gekregen, alles in orde volgens de dokter. Maar ondertussen wel met komen en gaan enorm last van jeuk, vagine die soms opzwelt en een heel sterke vieze geur van urine, de jeuk enz komt en gaat ene dag heb ik het andere dag weer niet. Tot vervelens toe nogmaals bij de dokter gegaan ( maart 2017 ) voor volledig bloedonderzoek om te zien of er iets mis is waardoor ik niet zwanger kan geraak, ook niks aan de hand ( ik krijg mijn eisprong alles lijkt normaal, geen soa’s niks ) maar toch blijf ik superveel last hebben van jeuk en stinkende urine en vagine die opzwelt.. Wat kan dit dan wel zijn??6 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 augustus 2017 om 11:10Wanneer is de laatste keer een uitstrijkje gemaakt?
ReagerenStreepje2 augustus 2017 om 14:18Uitstrijkje was toen met het gynaecologisch onderzoek september vorig jaar, erna enkel bloedonderzoek
ReagerenJohn (moderator)
2 augustus 2017 om 14:26Vraag dan om nog eens een uitstrijkje te maken en te controleren op een bacteriële infectie.
ReagerenStreepje2 augustus 2017 om 15:26Oké .. en kan die bacteriële infectie dan ook de reden zijn waarom ik niet zwanger geraak?
ReagerenJohn (moderator)
2 augustus 2017 om 15:41Dat is een vraag die ik zo helaas ook niet kan beantwoorden.
ReagerenStreepje2 augustus 2017 om 15:52oke dankjewel alvast !
Reageren