- Anoniem13 september 2013 om 21:51
Hoi, ik ben een meisje van 16 en ik heb laatst een vrij groot bultje in mijn lies ontdekt. Als ik op internet ga zoeken kom ik alleen maar op kanker uit en dat maakt me erg ongerust. Het doet heen pijn behalve als je erop drukt. Ik weet niet wat het is. Help me alsjeblieft
Gr.
8 reactiesReagerenJohn13 september 2013 om 22:28Misschien heb je dan toch net even niet goed genoeg gezocht.
Het bultje kan een opgezette lymfeklier zijn.
Vrij onschuldig en veel voorkomend.Kijk ook op:
Reageren
http://opgezetteklieren.nl/lies/Anoniem14 september 2013 om 07:02En hoelang blijft zo’n opzette lymfklier er?
ReagerenJohn14 september 2013 om 08:58Dat is moeilijk te zeggen.
Reageren
Kan een paar of een paar weken zijn.
Als je er last van hebt of vindt dat het te lang duurt kun je natuurlijk ook even bij de huisarts lang gaan.JC.knoppert14 september 2013 om 20:55Ik heb ze ook vaak gehad. Bij mij waren het bulten waar dan vervolgens talg o.a uit kwam als ze rijp geworden waren. Een soort van talg steen bulten zoals ze geloof ik genoemd worden. Ze deden o.a ook zeer als je er op drukte.
ReagerenAnoniem14 september 2013 om 22:07Oke, dankje allemaal jullie hebben me erg geholpen
ReagerenAnoniem29 september 2013 om 20:39Ik heb nu echt hele stekende pijn. Zelfs bukken doet pijn omdat de rand van mijn onderbroek er dan steviger tegenaan gaan.
Zou ik naar de dokter moeten?
ReagerenTandor129 september 2013 om 20:54Ga morgen even bij je huisarts langs en laat er naar kijken.
Reageren
Hoe ziet het bultje er nu trouwens uit?Anoniem5 oktober 2013 om 06:37Het is een langwerpig bultje en helemaal hard. De stekende pijn is nu weg, maar ik maak me nog wel zorgen. Het is een soort ovale bultje, wat vooral langwerpig is. Een halve cm hoog denk ik en 2 tot 3 cm lang.
Reageren