- Ske8 juni 2013 om 18:20
Hey heb bijna twee maanden geleden een spiraal laten zetten.Maar nu heb ik last van bloedingen! Niet veel maar toch! Verder nergens last van.Heb ook een uitstrijkje laten nemen over laats en die was helemaal goed!
Kan het zijn dat mijn lichaam nog moet wennen aan het spiraal of is dat uitgesloten omdat het pas begonnen is?6 reactiesReagerenAnoniem8 juni 2013 om 19:05Een spiraaltje is een plastic ankertje dat in de baarmoeder wordt geplaatst.
Een spiraaltje voorkomt zwangerschap.
Na verwijderen bent u snel weer vruchtbaarKoperspiraal
Een koperspiraal is betrouwbaar.
De menstruaties zijn iets heviger.
Een koperspiraal werkt tien jaar.Hormoonspiraal
Een hormoonspiraal is heel betrouwbaar
De menstruaties zijn minder zwaar of verdwijnen.
Een hormoonspiraal werkt vijf jaar.Bron/Lees verder:
Reageren
http://www.thuisarts.nl/spiraaltje
http://www.thuisarts.nl/spiraaltje/ik-wil-spiraaltje-gaan-gebruikenske9 juni 2013 om 13:34Leuk maar hoe het in zen werk gaat wist ik al 😉
Reageren
Wil alleen weten of dat bloedverlies normaal is?Anoniem9 juni 2013 om 15:05Lees ook:
Spiraal en bloedverlies
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/Anticonceptie-abortus/48736-Mirena-spiraal-en-veel-bloedverlies.htmlsilke9 juni 2013 om 15:23Ho sory dat had ik niet gezien.
Reageren
Zal er dan maar vanuit gaan dat het normaal is 🙂Yfke9 juni 2013 om 20:54Komende maanden is het normaal. Als jij je er niet lekker bij voelt, vraag dan om een andere anticonceptie.
Reagerensilke9 juni 2013 om 22:08Nee hoor verder heb ik nergens last van dus mag gewoon blijven zitten. Is ook niet super veel altijd maar kleine beetjes.
Reageren



