- Anoniem7 november 2016 om 13:22
Ik heb ongeveer twee weken gelden een spiraal laten zetten vanwege te vaak bloedverlies. Maar sinds dat deze er in zit. Blijf ik nog elke dag wat bloedverlies te krijgen.( metname de eerste paar dagen.Ook wel veel hoofdpijn)
Nu heb ik al ruim een week mijn menstruatie. In het begin als vanouds en nu af en toe wat, en ook veel stolsels.
Is dit normaal?? Ik moet over 3 maanden terug, kan ik het even afwachten.10 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 november 2016 om 13:27Dat is toch niet zo vreemd. Kijk het nog even een paar dagen aan
ReagerenAnoniem7 november 2016 om 23:48Ja dat ga ik ook zeker wel doen.Maar ik had gehoopt dat het nu wat minder zou worden, dan voorheen.Ik heb nog geen dag zonder bloedverlies gehad namelijk. Maar het is ook slijmeriger.( lijkt het)Wat ik wel verwacht had.
Reageren
Maar ik verwacht het misschien te snel.John (moderator)
7 november 2016 om 23:53Bij een spiraal kan het zo zijn, dart de menstruaties helemaal uitblijven, maar dat kan dan toch best nog een tijd duren. Soms wel een jaar voordat dat effect optreedt.
ReagerenAnoniem8 november 2016 om 10:31maar ik had nog een vraag:
Reageren
Ik het bij iedere spiraal zo, dat je hem kunt voelen. Of ligt het er ook aan hoe de baarmoeder ligt.
Misschien rare vragen, Maar ik voel namelijk niets zitten.John (moderator)
8 november 2016 om 10:45De spiraal kun je niet voelen als het goed is. Wat je wel in de vagina zou kunnen voelen zij de draadjes
ReagerenAnoniem8 november 2016 om 13:13ja dat bedoel ik ook. Maar dat voel ik ook niet. Terwijl dat wel in de beschrijving van de mirena spiraal staat.Moet ik dat melden bij de arts.
Reageren
Sorry, voor de andere reactie. Maar ik zie nu wel je antwoord.John (moderator)
8 november 2016 om 13:30Als je de draadjes niet voelt, moet je inderdaad even naar de huisarts gaan
ReagerenSam8 november 2016 om 13:38hoi
Reageren
ik had ook een aantal weken pijn en bloedverlies, als het te dragen is,
zou ik het nog een weekje afwachten.
had hem om dezelfde redenen, na een aantal weken nooit 1 druppel bloed meer gezien.
even volhouden. de moeite meer dan waard.
sterkteAnoniem11 november 2016 om 11:40oké,
Reageren
Ik ga het proberen vol te houden. Maar ik had gewoon niet verwacht dat je ruim 3 weken nog bloedverlies zal houden, en veel pijn in onderbuik met name rechts.
Hoelang heeft het bij jou geduurd dan?Anoniem12 november 2016 om 11:21Die buikpijn en bloedverlies is vrij normaal. Dit kan een tijd duren voorsat het weg is. Je lichaam moet wenne aan een ‘vreemd’ ding in je. Wat betreft de draadjes van het spiraaltje.. het kan zijn dat de dokter ze kort geknipt heeft en dan voel je hem ook niet altijd. De draadjes gaan na een tijdje ‘vormen’ en gaan een zich nestelen bij je baarmoedermond.
Reageren