- Lola3 juni 2013 om 17:05
Ey allemaal
Ik heb de afgelopen maanden een paar vage klachten gekregen.
-mijn borsten zijn 2 maten groter worden
-buik is volgens mij meer in de breedte uitgerokken en misschien een beetje dikker geworden maar daar ben ik niet zeker vanIk ben dan ook wel 10 kilo bijgekomen dus ik vermoed, ben niet zeker da het daardoor komt
– de laatste dagen heb ik pijn onder (van in mijn buik) mijn rechter heup precies aan mijn eierstokken. heb geen idee of die daar wel echt zit ma het voelt in ieder geval wel zo.
– mijn buik is sinds vandaag redelijk gespannen (ik zou normaal één van de dagen mijn regels moeten krijgen)
weten jullie of dit normaal is want ik heb het nog nooit gehad en maak mij toch een beetje zorgen.
P.S. Ik heb de laatste maanden geen seks gehad dus ik denk dat ik niet zwanger ben. de tests waren ook negatief (voor zover die betrouwbaar zijn)
3 reactiesReagerenlola3 juni 2013 om 17:58als ik seks had was het altijd met condoom … de kans is dus redelijk klein
ReagerenTara4 juni 2013 om 09:55Hai, je hebt geen seks gehad, dan kun je dus onmogelijk zwanger zijn. Dan zijn de klachten denk ik te wijten aan het feit dat je 10 kilo bent aangekomen.
Tara
Reagerenjust me4 juni 2013 om 10:16Een eileider ontsteking doet enorm veel pijn, maar ik zou toch maar even naar dokter gaan. Als je er te lang mee wacht kan hij verwijderd moeten worden!
Reageren