Zoeken Vraag het forum

Pijn onder rechter heup / eierstok / baarmoeder

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lola

Ey allemaal

Ik heb de afgelopen maanden een paar vage klachten gekregen.

-mijn borsten zijn 2 maten groter worden
    -buik is volgens mij meer in de breedte uitgerokken en misschien een beetje dikker geworden maar daar ben ik niet zeker van

Ik ben dan ook wel 10 kilo bijgekomen dus ik vermoed, ben niet zeker da het daardoor komt

– de laatste dagen heb ik pijn onder (van in mijn buik) mijn rechter heup precies aan mijn eierstokken. heb geen idee of die daar wel echt zit ma het voelt in ieder geval wel zo.

– mijn buik is sinds vandaag redelijk gespannen (ik zou normaal één van de dagen mijn regels moeten krijgen)

weten jullie of dit normaal is want ik heb het nog nooit gehad en maak mij toch een beetje zorgen.

P.S. Ik heb de laatste maanden geen seks gehad dus ik denk dat ik niet zwanger ben. de tests waren ook negatief (voor zover die betrouwbaar zijn)

3 reacties
    Reageren
    lola

als ik seks had was het altijd met condoom … de kans is dus redelijk klein

Reageren
    Tara

Hai, je hebt geen seks gehad, dan kun je dus onmogelijk zwanger zijn. Dan zijn de klachten denk ik te wijten aan het feit dat je 10 kilo bent aangekomen.

Tara

Reageren
    just me

Een eileider ontsteking doet enorm veel pijn, maar ik zou toch maar even naar dokter gaan. Als je er te lang mee wacht kan hij verwijderd moeten worden!

Reageren
Reageer op: Pijn onder rechter heup / eierstok / baarmoeder
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.