- Anoniemm1 maart 2018 om 12:43
Hallo
Ik heb sinds een maand rare klachten rondom de borsten en de baarmoeder.Het begon een paar dagen na mijn vorige menstruatie met :
– opeens gevoelige borsten gevoel komt en gaat.
– pijn in mijn onderrug een soort drukgevoel.
– een gewichtstoename van 5 kg. ( Kan nooit makkelijk aankomen).Nu op het moment ben ik ongesteld en heb nog steeds dezelfde klachten maar dan veel erger met name de pijn in mijn rug en buik. ( Ik heb nooit klachten rond de menstruatie)
Ik snap niet goed wat dit kan zijn.
Is dit normaal dat dit gebeurt of niet.
Is er iemand met ervaringen ?Alvast bedankt
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 maart 2018 om 12:44Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenAnoniemm1 maart 2018 om 12:55Ik ben ga niet graag naar de huisarts omdat ze alles op stress gooien en dan ga je niet snel meer naar de huisarts
ReagerenCatootje2 maart 2018 om 07:48Weet niet of je anticonceptie gebruikt of andere medicatie, zoals pijnstillers.
Reageren
bij gevoelige borsten denk ik aan licht-ontregelde hormonen. Veel vrouwen hebben te maken met oestrogeendominantie. Kan je een en ander over vinden op internet.
Ook kunnen er tekorten aan diverse vitaminen, mineralen en andere stoffen zijn. Zeker het geval na antibiotica, weet niet of dat aan de orde is geweest. Tekorten zijn niet allemaal op te sporen via bloedonderzoek.
Last van je onderrug kan soms samenhangen met tekorten aan stofjes, zoals vitamine D.
Misschien dat er andere dingen zijn veranderd.Anoniemm2 maart 2018 om 10:33Ik heb onlangs anti virale medicatie gehad ( herpes virus vagina). En ik neem anticonceptie.
Ik dacht eerst aan een wissel werking wat je wel met antibioticum hebt dat de pil minder werkt of niet meer werkt. Maar daar kon ik niks van vinden ik dacht namelijk dat het een zwangerschap kon zijn omdat de omderbuik ook ligt gezwollen ik ik ben namelijk 1,80 lang en woog 64 kg nu weeg ik 69 kg.
ReagerenAnoniemm2 maart 2018 om 10:38Ik had ook erge buikpijn die steeds sterker werd bij de eerste weken van de zwangerschap van mijn eerst
Dit werd eerst veel sterker en na paracetamol beter dit betekende toen niks toen
Reageren