- Naomi17 mei 2013 om 20:30
Aha, dus als ik zo’n pil koop is dat voldoende, weet je ook misschien hoe het heet. En is dat niet een beetje ja ongemakkelijk om te kopen of is het best normaal? Ik ben 17 namelijk ..
John (moderator)
17 mei 2013 om 20:37Het is volstrekt normaal. Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.
Canesten Gyno vaginale zetpil. Die hoef je maar een keer te gebruiken.
ReagerenNaomi17 mei 2013 om 20:40Oh oke dan is het niet erg, haha ..
‘Vaginale zetpil’ > Dan moet ik hem toch niet daar in doen of is dit nu een domme vraag..
ReagerenJohn (moderator)
17 mei 2013 om 20:42Domme vragen bestaan niet. Het is wel dom om iets niet te vragen .
Het heet dus vaginale zetpil.
Reageren
En ja hij moet in je vagina.Naomi17 mei 2013 om 20:45Oh dan liever het zalfje, want ik heb geen verstand van die dingen ..
Reageren
Weet je ook ongeveer de prijs? Ik kan het pas na Maandag halen aangezien het nu weekend is en maandag iedereen vrij is ..Emma17 mei 2013 om 20:47Hai, net als een tampon, alleen deze eitjes zijn wat lastiger in te brengen. Was eerst goed je handen en droog ze. Dan de vaginale zetpil in de vagina duwen en eventueel een inlegkruisje in je slip doen, aangezien er daarna behoorlijk wat ‘prut’ uit je vagina gaat lopen. Beste is om het vlak voor het slapen in te brengen en ‘s-morgens je vagina goed spoelen met lauwwarm water. Het is even een geklieder maar dan ben je er wel gauw van af.
Groet, Emma
ReagerenAnoniem17 mei 2013 om 20:51Ongeveer 6 Euro voor een tube.
ReagerenNaomi17 mei 2013 om 21:13Ik heb nog nooit een tampon gebruikt .. Maar ik zal wel kijken wat ik kies ik vind zo’n pil wel handiger alleen een beetje eng want heb nog nooit ‘zomaar’ iets in mijn vagina geduwd .. Ik hoop niet dat het pijn doet, maar ik weet dus niet zeker of ik een vaginale schimmelinfectie is, kan het dan geen kwaad als ik alsnog zon pil neem of een zalfje?
ReagerenJohn (moderator)
17 mei 2013 om 21:15Ik denk ook dat de zetpil het makkelijkst is. De zalf moet je nl 7 dagen achter elkaar met een applicator, een soort spuitje in de vagina brengen.
ReagerenNaomi17 mei 2013 om 21:55Hmmm, oke! Nou ik zal naar de appotheek gaan voor de zetpil. Ik hoop dat het snel over gaat.
Reagerenasma1 juli 2013 om 15:12Ik ben 12 en ik heb dat ook
ReagerenAnne1 juli 2013 om 15:18Anoniem24 maart 2016 om 15:12is dan de jeuk weg met die zetpil
Reageren