Zoeken Vraag het forum

100e kleine bultjes boven clitoris en aan aan beide zijde

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniiim

Hallo,

Ik heb vele kleine mini.bultjes wat ook kliertjes kunnen zijn links en rechts van mijn vagina opening en boven mijn clitoris als je het beet pakt en je rolt met je vel heen en weer voel je allerlei kleine bultjes..zijn dat inderdaad kliertjes of?

6 reacties
    Reageren
    Tara

Ik denk dat je gewoon haarzakjes (schaamhaar) of poriën bedoelt. En talgkliertjes… Heel normaal lijkt me. Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Groetjes

Reageren
    anoniiieeem

19, ja ik doe het nu ik een vriend heb voor het eerst zonder dus ik was bang dat het een aanwijzing, was van een soa. Aangezien ik weinig wijs word van de afscheiding kleur wilde ik het toch even zeker weten.

Reageren
    anoniiieeem

Het zit op het zachte gedeelte, dus dat kan geen schaamhaar zijn lijkt mij zo.

Reageren

Bedoel je Plekjes van Fordyce? Plekjes van Fordyce zijn lichtgele, lichtverheven papels meestal in groep gelegen op het slijmvlies van de binnenkant van de wang of van de lip, en op de penis of schaamlippen.

Bron:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Plekjes_van_Fordyce

Reageren
    anoniiieeem

Zoo dat is het inderdaad..maar dat is dus geen,soa

Reageren
    Anoniem

Bedankt ik had het zelfde maar ik heb het al erg lang en i was me een beetje druk aan het maken maar gelukkig het is niks van een soa ofzoiets

Reageren
Reageer op: 100e kleine bultjes boven clitoris en aan aan beide zijde
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.