- anoniiim17 juli 2012 om 10:45
Hallo,
Ik heb vele kleine mini.bultjes wat ook kliertjes kunnen zijn links en rechts van mijn vagina opening en boven mijn clitoris als je het beet pakt en je rolt met je vel heen en weer voel je allerlei kleine bultjes..zijn dat inderdaad kliertjes of?
6 reactiesReagerenTara17 juli 2012 om 12:29Ik denk dat je gewoon haarzakjes (schaamhaar) of poriën bedoelt. En talgkliertjes… Heel normaal lijkt me. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Groetjes
Reagerenanoniiieeem18 juli 2012 om 12:0919, ja ik doe het nu ik een vriend heb voor het eerst zonder dus ik was bang dat het een aanwijzing, was van een soa. Aangezien ik weinig wijs word van de afscheiding kleur wilde ik het toch even zeker weten.
Reagerenanoniiieeem22 juli 2012 om 22:39Het zit op het zachte gedeelte, dus dat kan geen schaamhaar zijn lijkt mij zo.
ReagerenQuote26 juli 2012 om 11:18Bedoel je Plekjes van Fordyce? Plekjes van Fordyce zijn lichtgele, lichtverheven papels meestal in groep gelegen op het slijmvlies van de binnenkant van de wang of van de lip, en op de penis of schaamlippen.
Bron:
Reageren
http://nl.wikipedia.org/wiki/Plekjes_van_Fordyceanoniiieeem1 augustus 2012 om 21:54Zoo dat is het inderdaad..maar dat is dus geen,soa
ReagerenAnoniem23 juli 2014 om 10:50Bedankt ik had het zelfde maar ik heb het al erg lang en i was me een beetje druk aan het maken maar gelukkig het is niks van een soa ofzoiets
Reageren