- Anoniem10 januari 2014 om 12:16
Hallo allemaal
Vorige week heb ik ontdekt dat ik wel 100e kleine witgele bultjes/vlekjes heb naast mijn vagina opening en schaamlippen.
Ze doen geen pijn, jeuken niet enz.. m
Ze zijn pas goed zichtbaar wanneer ik mijn schaamlippen een beetje opentrek.
Weet iemand wat die kan zijn? Of ik mij zorgen moet maken en naar de huisarts moet?
Groetjes
6 reactiesReagerenTandor110 januari 2014 om 17:18Als het goed is zijn het plekjes van fordyce.
Het is een volkomen normaal verschijnsel waar je je geen zorgen over hoeft te maken.http://nl.wikipedia.org/wiki/Plekjes_van_Fordyce
ReagerenAnoniem10 januari 2014 om 17:58Bij mij zijn ze echt maar 1/2mm groot en liggen ze tegen elkaar.
Normaal verschijnsel maar het oogt wel niet mooi..
Op sommige foto’s van google lijken ze wel.
ReagerenTandor110 januari 2014 om 18:00Ik heb ze niet gezien, dus ik ga er vanuit dat het dan de plekjes van fordyce zijn.
Reageren
Je zou naar de huisarts kunnen gaan en vragen of er iets aan gedaan kan worden als het je heel erg stoort.Anoniem10 januari 2014 om 18:03Bedankt voor de reacties 🙂
ReagerenAnoniem10 januari 2014 om 18:45Dat is waarschijnlijk een soa, ik zou naar de dokter gaan, want dit is te behandelen met pillen, injecties of zalfjes. Waarschuw misschien ook je partner, zodat die weet dat die ook kans loopt op een soa
ReagerenAnoniem11 januari 2014 om 09:33Een soa denk ik niet want ik heb nog nooit seks gehad…
Reageren