- Elaenor11 februari 2012 om 19:52
Hoi! ik ben een meid van 22 jaar en ben al 2,5 jaar samen met mijn huidige vriend.
even een situatieschets:
5 jaar geleden voor het eerst seks gehad. Ging prima. Na een paar maanden herpes gekregen, vreselijke pijn gehad, maar helemaal verholpen. Seks ging daarna weer prima, maar na een paar maandjes ging het plots helemaal nietmeer. (dit was tijdens mijn eerste vriend)Met mijn tweede vriend: heerlijke seks en veel in het begin. Helemaal geen problemen meer. Tot na een half jaar, ging plots weer niet meer. Doet nu vreselijke pijn. Ik dacht aan vaginisme. Het lijkt alsof er een ‘stop’ in mijn vagina zit. Vingeren gaat wel prima, zonder pijn; een tampon inbrengen ook. Hebben eergistere nog eens geprobeert, ging weer maar een stukje en heb vandaag nog steeds pijn daarvan. Het brandt ook altijd de dag erna. Ben al vaker naar de gynae geweest ermee, maar die kan niets vinden van infecties ofzo.. Weet echt nietmeer wat te doen nou. Hulp?
1 reactieReagerenC.8 oktober 2012 om 15:07Hey Elaenor,
Vraag eens aan je gynaecoloog een verwijskaart voor het Academische ziekenhuis. De naam zegt het al, dat een Academisch ziekenhuis veel meer weet dan dat je denkt. sterkte ermee.
Reageren