Zoeken Vraag het forum

Kan geen seks hebben? Help?!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • 1993girl

Ik heb al een tijdje last van dit probleem.
    Elke keer als ik het met mijn vriend wil doen kan hij er niet in komen en anders doet het mij ontzettend veel pijn. Ook als ik ongesteld ben en wil een tampon inbrengen doet dit soms erg pijn. Laatst ging ik even voelen, maar het lijkt wel alsof er bulten aan de binnenkant van mijn vagina zitten…

[b]Wat moet ik doen?[/b]

4 reacties
    Reageren
    ano

Naar de huisarts stappen en deze laten kijken, ook al vind je dit eng / beschamend of wat dan ook.

Voor het zelfde geld is het niets, maar als het wel iets is en je doet er niets mee kan je dus geen sex hebben en dat zou je jezelf achteraf wel kwalijk nemen denk ik, zeker als dan blijkt dat je eerder naar de huisarts had moeten stappen hadden ze er iets aan willen kunnen doen.

Ik wil je niet bang maken ofzo, want ik heb geen flauw idee wat het zou kunnen zijn, maar ga gewoon naar de huisarts!

Reageren
    satopex

ik denk dat je maagdenvlies niet gebroken is,het beste is om je zelf te ontmaagden.steek eerst 1vinger in je kutje en zo diep mogelijk,als dat dan goed is gegaan breng je een 2vingers erin.je zal mischien iets pijn hebben en een druppeltje bloed.probeer het eens en als dat niet lukt even naar de huisarts gaan.

Reageren
    Yolan

Als je ansgtig bent voor pijn, kan de vagina zich onbewust samen knijpen zodat er niets in kan en je dus geen pijn kunt krijgen. Dit kun je vaginisme noemen.

Reageren
Reageer op: Kan geen seks hebben? Help?!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.