Zoeken Vraag het forum

Geen gevoel bij seks HELP!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marshall

Hey

Ik heb al een tijdje een relatie met m’n vriendin, niet zo lang geleden zijn we over gegaan tot seks ( was voor ons allebij de eerste keer), nu zijn we al een tijdje verder en hebben we het al een paar keer gedaan met condoom en zonder ( de pil ).
    Nu zit ik met een heel vervelende vraag in de hoop dat jullie mij kunnen helpen!
    Ik heb vaak seks met haar, zij voelt er veel van.. Ik niks, ik krijg wel een erectie die blijft ook, maar gevoel? Nee, dat heb ik totaal niet.. Van rukken en van pijpen heb ik wel gevoel. Daar kan ik van klaarkomen, maar niet van de seks..
    Toen we het voor de eerste keer deden had ik veel stress, dus dacht ik dat het daaraan kon gelegen hebben. Maar nee, nu is die stress VEEL minder, en toch nog steeds geen gevoel.. Ik maak me serieus zorgen, ik ben nog niet volwassen en zou totaal niet weten hoe dit komt!
    Ikzelf heb wel een draadje tussen mijn eikel en m’n voorhuid ( m’n ouders konden kiezen bij de geboorte voor m’n voorhuid te laten weghalen of dat te doen ).
    Ze kozen voor dat. Nu wil ik hier graag meer duidelijkheid over.. Ik ruk mezelf vaak af, kan dit de oorzaak zijn?

Ik wil graag zo snel mogelijk een antwoord..

Greets,
    Marshall

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat draadje tussen je eikel en voorhuid heet toompje. Dat hoort er te zitten. Dus dat kan het probleem niet zijn. op de foto kun je dat zien.
    Hoe oud ben je?
    Hoe vaak masturbeer je?
    Kan je voorhuid wel helemaal naar achteren zodat je eikel bloot komt te liggen?

Reageren
    Anoniem

Ikzelf ben 15 bijna 16..
    3-4x per week, soms meer.. maar ik ben echt wel mijn eigen tempo gewoon.. Misschien licht het daaraan?
    En ja die kan helemaal naar achteren daar heb ik geen problemen mee
    Dat is net het rare, bij pijpen rukken etc. Heb ik allemaal gevoel.. Alleen tijdens de seks niet..

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft er dan toch mee te maken dat je eikel op een andere manier wordt gestimuleerd. Sla het masturberen een een paar dagen over en kijk of dat verbetering geeft.
    Gebruik je met neuken condooms?

Reageren
Reageer op: Geen gevoel bij seks HELP!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.