- Anoniempie7 september 2017 om 12:46
Hoi, ik zit met de vraag waarom ik geen seks kan hebben. Ik ben nou al meer dan een jaar samen met mijn vriend en we hebben het tot nu toe 3 keer geprobeerd. Elke keer bij penetratie lijkt het alsof alles in mijn vagina blokkeert waardoor hij niet naar binnen kan duwen. Toch hebben we vaker geprobeerd erin te gaan en helaas lukt het niet. Het is alsof er niet eens een opening is, hij kan alleen met zijn dop erin en dan houdt het op. Toch ben ik elke keer bij die 3 keer proberen gaan bloeden.. ik weet niet zo goed of dit door mijn maagdenvlies komt of omdat ik daar te strak ben want hij is er nooit volledig door geweest. Please help
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 september 2017 om 13:47Hoe oud ben je?
Het is moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Het kan zijn dat je maagdenvlies te stevig is, maar het kan ook een ander probleem zijn. Vaginisme.
Ga in ieder geval met de klachten naar de huisarts.
ReagerenAnoniempie7 september 2017 om 14:25ik ben zelf 22, ik heb nog nooit eerder seks gehad dit was mijn eerste keer proberen. Ik ben dus nog “maagd” om het zo te zeggen. En toch bij de eerste keer lukte het niet na meerdere keren proberen en de keren daarna ook niet.. ik bloedde ook elke keer bij het proberen maar penetratie is tot nu toe nog nooit volledig gelukt
ReagerenJohn (moderator)
7 september 2017 om 14:27Dan toch maar even naar de huisarts
ReagerenCatootje7 september 2017 om 17:15In het begin moet je het nog een beetje leren en om ervan te genieten. bij mij deed de eerste keer zeer omdat er geen voorspel was en hij een grote had. Belangrijk is dat je eerst opgewonden en nat bent. en dan nog proberen te ontspannen. het kan schelen als je eerst vertrouwd bent met je eigen lichaam. Ook eens een vinger erin. En hij kan dat ook doen. En met z’n penis eerst tegen je geslachtsdelen wrijven. het standje kan ook nog uitmaken. Het kan ook uitmaken of je erg verliefd ben en er echt aan toe bent of nog niet. Als het echt niet lukt wel hulp zoeken.
ReagerenAnoniempie8 september 2017 om 02:50Daar heb je een punt! Hij is bepaald groot geschapen erg breed .. kan het zijn dat het te veel in 1 keer is voor de eerste keer seks en dat ik daarom elke keer bloed bij het proberen? Ik heb laatst een tampon naar binnen proberen werken voor de eerste keer en dat lukte volledig maar wel met heel veel moeite en ook deed het pijn. Toen vond er geen bloed plaats.. een vinger durf ik niet volledig, heb het gevoel dat ik mezelf erg pijn ga doen.. maar eens geprobeerd lukt dat ook maar 2 vingers niet durf ik ook echter niet
Reageren