- Bult ingang vagina.20 oktober 2011 om 09:28
Hay, ik ben een meisje van 20 jaar en heb de laatste paar dagen last van een bult bij de ingang van mijn vagina. Het is niet zoals de dingen die ik hier lees, vandaar het nieuwe topic. Ik heb er opzich niet veel last van, maar ik vind het erg vervelend.
Het voelt een beetje aan als een weefsel ophoping. Het doet geen pijn als ik het aanraak, en het blokkeert de ingang ook niet echt. Het is wel gevoelig, dat wel.Daarnaast heb ik ook blaasontsteking achtige klachten (ik heb vaker een blaasontsteking gehad, dus ik herken de symptomen), zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
Ik ben momenteel ongesteld, en kreeg deze klachten een dag of 3 voordat ik ongesteld werd, maar zoals altijd kijk ik het eerst een paar dagen aan, voordat ik naar de huisarts ga.
En omdat ik momenteel ongesteld ben (bijna klaar) wil ik liever even wachten met naar de huisarts gaan.Herkent iemand dit? Het is gewoon een bultje, zacht met een harde kern, met kleine bobbeltjes erop. (maar niet tongetjes zoals in andere topics beschreven).