- Anoniem1 september 2016 om 17:49
Hallo,
Sinds ongeveer een half jaar heb ik een soort vreemde bultjes net achter de opening van mijn vagina. Normaal had ik hier niet erg last van, maar tijdens seks doen deze pijn. En vooral tot ongeveer 1,5 tot 2 weken na de seks blijft dit ontzettend pijn doen/steken/prikken/jeuken. Ook rondom de binnenste schaamlippen heb ik soms hevige jeuk, echter is daar niks te zien. Ik ben bang om naar de dokter te gaan maar momenteel is de pijn bijna onverdraagzaam. Sinds gisteravond heb ik ook het idee dat het steeds meer aan het opzwellen is. Als ik in de vagina kijk zie ik een soort bultjes, niet hele kleine maar ook niet hele grote. Als ik die aanraak voel ik een hevige pijn. Heeft iemand enige idee wat dit zou kunnen zijn? Overigens had ik een aantal jaren terug (nog voor ik seksueel actief was) ook last van erge pijn op dezelfde plek. Ik weet niet of er toen ook bultjes zaten of dat het opgezwollen was.Groetjes,
Anoniem3 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 september 2016 om 18:17Moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen.
Reageren
Ga dus toch met de klachten naar de huisarts en laat ernaar kijkenAnoniem2 september 2016 om 16:41Oke bedankt, dat ga ik doen. Echter kan dat niet voor woensdag, dus ik vroeg mij af of ik dingen kan doen om de pijn/jeuk te verminderen. En is er ook een mogelijkheid om privé een foto naar u te sturen?
Mvg
ReagerenJohn (moderator)
2 september 2016 om 17:44Dat kan.
Reageren
Je kunt een foto sturen naar [email protected]
Ik zal dan hier weer reageren