- liessie927 september 2011 om 13:51
Hallo allemaal…
Ik ben er een tijdje geleden achtergekomen dat ik 3 bolletjes in mijn vagina heb. Ze zitten vast aan de wand van mijn vagina. Ze zijn ongeveer een halve centimeter doorsnee.
Ik heb heel veel last van afscheiding die heel kleverig en dik is. Ook blijf ik lang bloeden als ik ongesteld ben en komt er nog een keer bloed als mijn menstruatie een week achter de rug is. In die periode heb ik ook last van scherpe steken in mijn buik.
Ik ben nog maagd en ik heb ook last van aambeien bij mijn anus. Kan dit er iets mee te maken hebben?Moet ik hiermee naar de dokter, of is dit normaal? Ik maak me er zorgen over!
2 reactiesReagerenlola5 augustus 2012 om 21:43Hallo allemaal, ik zit met een erg vervelend probleem.. Sinds enkele weken geleden heb ik soms tijdens het vrijen enorme pijn aan mijn vagine, ik krijg dan een heel branderig gevoel, ik dacht dat het wel zou over gaan maar sinds vorige week heb ik vervelende jeuk aan mijn vagina en is het branderige gevoel weer terug tijdens het vrijen, zou iemand me hiermee kunnen helpen? Ik schaam me nog al om ermee naar de dokter te gaan..
ReagerenLana6 augustus 2012 om 15:47Hai, waarschijnlijk een onschuldige maar vervelende schimmelinfectie (candida). Niets om je voor te schamen maar wel even naar de huisarts voor een kuurtje, dan ben je er zo weer van af.
Groetjes
Reageren