Herstel na operatie cyste van Bartholin

Gelukkig dacht dat ik de enige was🙈 vorige week is mijn  bartholische klier verwijderd maar wtf ik hoop dat het daaronder weer goed komt het lijkt wel een .... Ja geen idee eigenlijk het lijkt iig niet meer op wat het was en bont en blauw en op 5 plekken gehecht echt🤮 die gyno mag  wel een naaicursus doen voordat hij meer poesjes verminkt😭😭

Reactie

Goedenavond iedereen

ik heb een vraagje ik ben afgelopen zaterdag met veel last naar de spoedhulp gegaan met een bult in me schaamlip eerst dacht ik al bartholin cyste maar wist het niet zeker, en ja hoor kwam op de gynaecologie afdeling terecht en voor ik het wist lag ik op de stoel omdat er een katether in zou komen nou met veel pijn is het gelukt. Nu is de vraag 3 dagen later zit de katether gelukkig nog steeds alleen heb nog wel last met lopen prikkend gevoel.. er zit ook nog best wel een bult. Iemand ervaringen van hoe alles ging na dat er een katether werd geplaatst? Hoelang hebben jullie last gehad? En wat deden jullie eraan?

groetjes

Reactie

3 dagen terug masurpalisatie laten uitvoeren aan een kant. Amper pijn,  wel veel bloed (maar heb neteen een spiraal laten zetten dus kan daar van zijn..).

Ik had geen pijn maar die enorme bult zit er al een halfjaar en niks hielp. Als dit niet werkt, heb ik pech, ik laat niks weghalen. Ik ben trouwens 30 jaar.

Reactie
Reageer op: Herstel na operatie cyste van Bartholin
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief