Zoeken Vraag het forum

schrale plekken binnenste schaamlippen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • missplaspijn

[b]Ik heb 2 maanden geleden last gehad van schrale plekken op mijn binnenste schaamlippen. Als je het ziet lijkt het niets voor te stellen, maar het doet enorm veel pijn. plassen brand enorm en afvegen is niet te doen. het leken net kleine, platte blaren. ik ben naar de huisarts geweest en hij zei dat het een gewone huid infectie was op een nare plek. ik kreeg een antibiotica kuur maar het hielp niet. na 2 weken was het pas over en ik had het gevoel dat het niet door de kuur kwam (deze heb ik trouwens niet afgemaakt, stom ik weet het.[/b]
    Sinds een paar dagen heb ik er weer heel erg last van. Ik vond het de eerste keer zo genant om naar de arts te gaan, en daarnaast had ik het gevoel dat zijn diagnose niet klopte. Daarom wil ik niet nog een keer
    Help?![/b]

1 reactie
    Reageren
    Hugo

Zonder gynaecologisch onderzoek is niet te beoordelen wat de oorzaak is van jouw klachten. De huisarts heeft dit wel kunnen doen en heeft op basis hiervan een antibioticum voorgeschreven. Deze advies behandeling heb je niet afgemaakt.

Het gevaar van het stoppen van een behandeling met antibiotica is dat de infectie terugkeert in ernstiger vorm. Volgens de beoordeling van de huisarts en op basis van kennis van het afbreken van de behandeling met antibiotica is het waarschijnlijk dat de infectie in ernstiger vorm is teruggekeerd.

Ga opnieuw naar de huisarts en bespreek het wantrouwen in de diagnose van de huisarts, laat weten dat de behandeling voortijdig gestaakt is, en herhaal het gynaecologisch onderzoek. Vertel ook wat er volgens u zelf aan de hand kan zijn, gezien uw afwijkende mening over uw klachten.

De huisarts is de aangewezen persoon in de eerstelijn om dit soort problemen aan de kaak te stellen.

Reageren
Reageer op: schrale plekken binnenste schaamlippen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.