- Alcorn5 april 2010 om 02:29
Hoi allemaal,
Ik heb een maand overgeslagen in mijn ongestelheid, Ik heb geen last van stress, maar wel vaak erge jeuk aan mijn benen en een wondje van 3 maanden oud ongeveer dat niet wilt helen, en een raar hoestje, wat volgens mij gewoon een verkoudheidje is, maar iedereen in mijn omgeving “verdacht” vindt klinken. nu kan dit allemaal los staan van elkaar, maar ik dacht dat ik misschien maar beter alles kan vertellen wat ik heb (niks zorgwekkends naar mijn idee, maar je weet maar nooit)is het normaal dat je soms een periode overslaat? want ik heb dat nooit eerder gehad (ben 18)of kan dat soms later beginnnen?
groetjes,
3 reactiesReagerenJorg6 april 2010 om 02:09Ik neem aan dat je met deze klachten bij de huisarts bent geweest. Wat vond de huisarts ervan? Wat is de oorzaak van het hoestje? Wat is de oorzaak van het uitblijven van je menstruatie en wat is de oorzaak van het niet helen van het wondje? Allemaal vragen die op dit moment onbeantwoord zijn en die ik als het mij zou overkomen wel graag duidelijk zou willen hebben.
Reageren
Kortom, als je nog niet bij de huisarts bent geweest, ga dan alsnog om meer duidelijkheid te verkrijgen. De huisarts kent je medisch dossier en kan lichamelijk onderzoek doen.
Wil je het laten weten als je meer weet?Anoniem6 april 2010 om 02:10Redenen uitblijven menstruatie:
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/Menstruatie/87368-Redenen-uitblijven-menstruatie.htmlAlcorn10 april 2010 om 23:24Nee, Ik ben inderdaad nog steeds niet naar de huisarts geweest. Ik denk erover na om nog 1 maand te wachhten met mijn ongesteldheid, en dan naar de huisarts te gaan. Dat hoestje begint minder te worden, en ik denk dat het gewoon slijm was.
Reageren