Zoeken Vraag het forum

Pijn bij de ingang van je vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • sabrina

Hi ik ben 16 en heb vaak bij me ovulatie of na een lekkere bad hele erge pijn in me vagina dus zegmaar de vulva of maagden vlies en in me onderbuik… ik wed laats gediagnoseerd met multicysteuze ovarium en ga binnenkort na de genecoloog… ik weet niet hoe de pijn komt ik heb er een paar research bij gedaan masr krijg allerlei dingen over het vrijen en dat je je dat hebt als je niet opgewonden bent maar ik ben nog maagd dus dat is onmogelijk het jeukt niet ofzo dus het zou geen infectie kunnen zijn denk ik.. ik heb er al meer dan een half jaar last van en soms is het ook gwn op random dagen ofzo

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Bespreek het met de gynaecoloog

Reageren
    Anoniem

Hoe ziet het er precies uit?

Reageren
Reageer op: Pijn bij de ingang van je vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.