Hallo,
Ik heb nu al 1,5 week lang kramp wat je normaal hebt bij menstruatie. Ik heb een spiraal, en ben normaal ook elke maand wel netjes ongesteld. Alleen de afgelopen 2 maanden ben ik niet ongesteld geweest en ook geen krampen gehad. Nu is de pijn sinds zondag erger geworden. Ik heb hele hevige krampen/steken in de onderbuik zitten en het valt me op dat ik enorm veel afscheiding heb, mijn maand verband is helemaal nat van de afscheiding en daar heb ik normaal nooit last van. De kleur/ geur is overigens niet anders. De afscheiding heeft een beetje wit/gelige melkachtige kleur.
Omdat ik zoveel pijn had heb ik toch even de huisarts bezocht, alleen die kon niks vinden. Die heeft overigens alleen maar gevoeld aan de buik en niet een inwendig onderzoek gedaan o.I.d. Ik had wel iets verhoging, toen nog ontstekingswaarde geprikt maar daar kwam ook niks bijzonders uit. Hij gaf aan dat het een buikgriep is en dat ik maar moet uitzieken.
Ik (zorg student) en mijn omgeving kunnen niet echt plaatsen dat dit een buikgriep is aangezien ik ook niet last heb van diarree en braken, en de pijn heel specifiek onderin de buik zit.
Heeft iemand nog enig idee wat het zou kunnen zijn? Of wat ik nog verder kan doen? Want bij de Ha kom ik niet echt verder.
Daar nog op toegevoegd boven. Ik heb ook al een zwangerschaps test gedaan, en die is ook negatief. Ik heb een vaste vriend, naar mijn weten heeft ook hij niks gedaan, dus aan een soa zal ik ook niet zo snel denken.
Ik zou in jou geval een verwijzing naar een gynaecoloog vragen
Vraag dan een verwijzing voor de gynaecoloog