Zoeken Vraag het forum

Bloedverlies na baarmoederverwijdering

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi allemaal, half maart mijn baarmoeder, baarmoedermond en eilijders laten verwijderen. Ging allemaal volgens het boekje. Echter blijf ik nu steeds wat druppeltjes bloed verliezen bv na het plassen. Ook tijdens vrijen blijf ik bloedverlies houden. Is er iemand die dit herkent? Controle wijst uit dat de hechtingen wel goed dicht zijn maar er littekenweefsel zit. Ook begreep ik dat, als er een stukje baarmoederhals is blijven zitten na de operatie, dit voor cyclesmatige bloedingen kan blijven zorgen. Zoals het er nu uitzag bij de echo lijkt dit bij mij niet het geval. Ik moet een half jaartje afwachten en als deze klachten blijven dan terug naar de gynaecoloog. Niet heel ernstig allemaal maar toch vervelend. Ik ben benieuwd of meerdere vrouwen dit probleem herkennen. Had verwacht na 5 maanden dat het wel allemaal genezen zou zijn.

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Hoi,

Ik heb 6 weken geleden dezelfde operatie gehad en sinds afgelopen maandag heel erg menstruatie klachten en bloedverlies, is er al meer bekend bij jou of is er al iets veranderd?

Reageren
Reageer op: Bloedverlies na baarmoederverwijdering
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.