- Anoniem4 augustus 2023 om 08:10
Hoi allemaal, half maart mijn baarmoeder, baarmoedermond en eilijders laten verwijderen. Ging allemaal volgens het boekje. Echter blijf ik nu steeds wat druppeltjes bloed verliezen bv na het plassen. Ook tijdens vrijen blijf ik bloedverlies houden. Is er iemand die dit herkent? Controle wijst uit dat de hechtingen wel goed dicht zijn maar er littekenweefsel zit. Ook begreep ik dat, als er een stukje baarmoederhals is blijven zitten na de operatie, dit voor cyclesmatige bloedingen kan blijven zorgen. Zoals het er nu uitzag bij de echo lijkt dit bij mij niet het geval. Ik moet een half jaartje afwachten en als deze klachten blijven dan terug naar de gynaecoloog. Niet heel ernstig allemaal maar toch vervelend. Ik ben benieuwd of meerdere vrouwen dit probleem herkennen. Had verwacht na 5 maanden dat het wel allemaal genezen zou zijn.
1 reactieReagerenAnoniem13 december 2023 om 15:19Hoi,
Ik heb 6 weken geleden dezelfde operatie gehad en sinds afgelopen maandag heel erg menstruatie klachten en bloedverlies, is er al meer bekend bij jou of is er al iets veranderd?
Reageren