- Fiek10 april 2018 om 13:54
Hoi,
Zo’n 3 jaar geleden is mijn baarmoeder verwijderd. Baarmoederhals is blijven zitten. Vanaf deze tijd heb ik een minimale menstruatie van 12 uur waarbij 1 tampon voldoende zou zijn. (Niet dat deze 12 uur blijft zitten, maar qua hoeveelheid van het vloeien zou t in 1 tampon kunnen passen.) Zeer weinig dus.
Verwijdering was nodig omdat ik vleesbomen had. Gelukkig was mijn gezin compleet dus de keuze was niet moeilijk. De operatie is goed gegaan zonder complicaties.Sinds vorig jaar heb ik problemen. Op een vakantie had ik mijn eerste vaginale bloeding. Bloedproppen kwamen naar buiten. Ik heb het toen 3 dagen gehad, niet 3 dagen zo hevig aan een stuk maar wel 1 avond. Het liep eruit.
De maanden daarna weer zoals normaal mijm menstruatie. Na een halfjaar weer hevig. Het liep eruit op t toilet. Ik heb toen op t toilet mijn huisarts op de spoedlijn gebeld. Ik mocht direct komen. Ik had een flinke hb daling en werd doorverwezen naar de gyn. Echter dit zou pas na een halve week zijn. Ik had med gekregen en die hebben geholpen. Bij de gyn was niets te vinden. Wel een lange baarmoederhals en contactbloeding
Ik heb vanaf die tijd altijd een bloeding na het vrijen.
Nu sinds 5 dagen weer een bloedig. Niet dat t blijft stromen als een open kraan maar wel een bloeding waarbij ik om de 2uur mijn tampon moet verwisselen. Het zijn de supertampons die ik gebruik.
Ik heb de gyn gebeld en mag overmorgen naar t spreekuur.
Ik maak me best zorgen. Ook omdat ik buikpijn heb en diarree op dit moment. T zit gewoon niet zo lekker daar beneden.
Hebben meer vrouwen er last van? Ik kan er niets over terug vinden.