- Aaa11 mei 2018 om 00:16
hallo,
ik heb laatst voor het eerst seks gehad, het tipje was er in maar het deed super veel pijn en ik had een klein beetje bloed, nu heb ik ook nog nooit tampons gebruikt want dat deed ook pijn. Mijn vagina is dus nog te strak omdat er nooit iets was ingeweest. Nu heb ik voor de 2e keer seks gehad en heeft mijn vriend hem er helemaal ingestoken. Na de seks ging ik staan en drupte het bloed langs mijn benen op de grond, echt heftige druppels en het bleef maar komen. De pijn is wel minder geworden maar het bloeden is nog niet gestopt. Komt dit gewoon omdat ik van niks naar een penis in me ging, want het was echt superveel bloed. het is geen ongesteldheid want dat ben ik net 2 weken geleden geweest. Kan iemand mij helpen???
alvast bedankt! X
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 mei 2018 om 07:42Als je langer dan 1 dag bloedt en nog steeds pijnklachten hebt, moet je daar toch even mee naar de huisarts gaan.
ReagerenAaa13 mei 2018 om 16:28Het is nu 3 dagen geleden en heb nog steeds lichtroze bloedingen, niet heel veel maar nog wel iets lichtroze afscheiding. Verder geen pijn.. moet ik naar de huisarts of niet ?
ReagerenJohn (moderator)
13 mei 2018 om 17:15Ik zou er dan toch even mee nar de huisarts gaan
ReagerenAaa13 mei 2018 om 19:33okeee bedankt!
Reageren