- Anoniempje9318 juli 2023 om 09:26
Hallo,
Ik heb anderhalve maand geleden seks gehad waarbij condoom gescheurd is. Direct een MAP genomen. Na een week had ik last van bloedingen en twee weken later gewoon mijn menstruatie.
Nu zit ik ongeveer in mijn ovulatie en heb ik last van bloedingen. Dit zijn geen druppels, maar best wel veel. Aan de andere kant is het weer te weinig voor een menstruatie. Vooral bij het vegen is er veel bloed. In mijn maandverband is het licht.
Iemand die iets weet?
4 reactiesReagerenSuus18 juli 2023 om 11:10Wat is precies je vraag/wat zouden “wij” moeten weten?
ReagerenAnoniempje9318 juli 2023 om 11:13Nou, meer of iemand dit probleem herkent en misschien weet wat dit eventueel zou kunnen zijn. Ik maak mij nu best wel zorgen.
ReagerenSuus18 juli 2023 om 11:23De map kan je menstruatie in de war brengen, waardoor je even onregelmatig bent.
Als je bedoelt dat je je zorgen maakt dat je toch zwanger zou kunnen zijn, kun je een zwangerschapstest doen.
Maak je je zorgen dat er iets anders mis is, kun je beter even naar de huisarts gaan voor onderzoek naar de oorzaak .
ReagerenAnoniempje9318 juli 2023 om 11:26Ik begreep dat een MAP enkel de desbetreffende cyclus in de war brengt. De cyclus daarna zou gewoon normaal moeten zijn.
Zwanger kan niet, want ben daarna ongesteld geworden, na de MAP en heb daarna geen seks gehad.
Reageren