- Anonymous12326 september 2022 om 21:10
Nu 3 jaar terug ben ik na langdurig gebruik met de pil gestopt.
Sindsdien heeft mijn lichaam veel moeite gehad om weer een normale menstruatie te krijgen.
Eerst ruim 8 maanden niet, vervolgens heel onregelmatig. Dit hield lang aan, maar omdat ik nooit heel regelmatig met mijn menstruatie ben geweest dacht ik er niks van.
Echter heb ik sinds een jaar hele andere menstruaties dan daarvoor, verlies ik een week voor de echte menstruatie al bloed, zijn de menstruaties heel heftig als in ruim 1,5 week depressief, pijn klachten, etc.
En tegelijkertijd kreeg ik tussen de menstruaties door last van veel waterige afscheiding die bovendien een hele vreemde geur heeft.
In geen van de beschrijvingen die hoort bij een soa of schimmelinfectie kan ik mij vinden. ( Ik heb afgelopen jaar voor de zekerheid een soa test laten doen, daar kwam niks uit. Ooo heb ik een bacteriële vaginose behandeling geprobeerd, dit haalt de geur voor een dag weg. De klachten blijven verder hetzelfde.)
Als ik het moet omschrijven is het een weeige geur, een klein beetje vergelijkbaar met urine.
Het is 100% zeker geen urine (geur), dat is echt anders.
Wel is het heel sterk en vind ik het zeker niet plezierig ruiken.
Het is niet zuur en/of visachtig, etc.
Vagina zelf stinkt ook niet, het is puur de afscheiding die op ondergoed komt.Dan denk je misschien een jaar?? Had je niet eerder naar ee dokter gemoeten?
Ik dacht aan een hormoon disbalans omdat mijn lichaam daar vaker moeite mee heeft gehad. Ik dacht er dus verder weinig van, tot dat ik door kreeg dat deze veranderingen permanent lijken te zijn.
En vooral die lichaamsvreemde geur wil ik echt vanaf.Ik ben onlangs 30 geworden en kan binnenkort dus langs voor een uitstrijkje. Dit ga ik ook zeker laten doen. Ik hoop alleen dat iemand wellicht wat te vertellen heeft over de vreemde geur die ik ervaar, ik kan hier op internet niks vergelijkbaars van vinden.