Zoeken Vraag het forum

vaginale bloeding, geen pilgebruik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Onzekere

Sorry voor het lastig vallen, ben er weer

Heb 2 dingen nu

– heb last van fakelpijn/ hoogte taille rug// daarbij stinkende urine en af en toe branderig gevoel.. ik ga morgen urine inleveren..

– mijn menstruatie is er nog steeds niet, na al die bloedingen afgelopen tijd, ik had 16 jun en 17 jun ovulatietest gedaan, zag bijna zelfde kleur 2 streepjes.. kan het ondanks ovulatie mijn menstruatie uitblijven of een cyclus overslaan??
    Ben niet zwanger

John (moderator)

Ja dat kan je hebt immers bloedingen gehad.

Reageren
    Onzekere

Zo merkt u natuurlijk dat ik overal van in paniek raak. Gelukkig heb ik geen bloedingen meer al 2 weken. Kan je door een infectie bloedingen krijgen en dat het van zelf overgaat??

Ik zit natuurlijk nog steeds te stuiteren voor uitslag uitstrijkje en echo gynaecoloog komende vrijdag, hartslag voel ik mijn keel

Reageren
    John (moderator)

Kan je door een infectie bloedingen krijgen en dat het van zelf overgaat?? In de regel gaan die niet vanzelf over

Reageren
    Onzekere

Er moet natuurlijk wel een verklaring zijn waarom ik afgelopen maanden bloedingen heb gehad.. hopelijk krijg ik het niet weer.. maar helaas geen vertrouwen meer in mn lichaam..

Hebben de klachten waar ik nu meer op let wel een verbinding met elkaar? Lijkt wel dat ik overal kraak en dat ik alle steken pijnen kan aanwijzen

Reageren
    John (moderator)

Misschien zijn het nu toch vooral stress/angst gerelateerde klachten

Reageren
    Onzekere

Kan stres zoveel doen met je lichaam?

Reageren
    John (moderator)

Ja hoor

Reageren
    Onzekere

Test de huisarts urine of je iets met je nieren hebt of kijken ze alleen voor blaasontsteking?

Reageren
    John (moderator)

Urine testen is voor urineweginfecties. Nieren controleren gaat met een bloedonderzoek

Reageren
    Onzekere

Bij een algemene bloedtest zie je de waarden van nieren afwijkend en ga je verder op onderzoek uit toch?

Reageren
    John (moderator)

Dat klopt. Als er tenminste een controle van de nierfunctie is aangevraagd

Reageren
    Onzekere

Ik hev vorig jaar april en juli miskraam gehad, mocht er wel iets ernstig zijn met mijn eistokken of baarmoeder zou gynaecoloog het tijdens onderzoek van miskraam het ook tegenkomen??

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik niet beantwoorden

Reageren
    John (moderator)

Maar ik neem aan van wel

Reageren
Reageer op: vaginale bloeding, geen pilgebruik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.