- Anoniem15 juni 2015 om 19:18
Hey mensen,
Ik heb een vraagje wat betreft vaginaal bloedverlies. Ik heb sinds deze week heftig vaginaal bloedverlies. Ik wil graag weten wat dit zou kunnen zijn met deze achtergrond informatie:
-ik heb bloedverlies na de seks, ook doet dit pijn nadat het is begonnen te bloeden
-ik heb er buikpijn van
-het is bloed zonder slijm en is erg dun
-ik ben seksueel actief sinds 2 maanden
-ik ben net met de pil begonnen (2 maanden) en weet hierdoor niet zeker of het een scheurtje kan zijn van de seks of dat het ongesteld zijn is.
-ik heb de pil door mijn eerste menstruatie periode doorgeslikt
-ook slik ik de pil nu al een paar dagen door terwijl ik bloed omdat ik niet goed weet of ik moet stoppen of niet
-het laatste is dat ik de morning after pil 2x heb geslikt ivm vermoedelijke zwangerschap ik weet niet of dit er nog mee te maken kan hebben?graag snel antwoord!
vriendelijke groet
5 reactiesReagerenAnoniem15 juni 2015 om 19:58ik heb trouwens ook erge last van mijn darmen en irriteer mij aan heel veel kleine dingen
ReagerenJohn (moderator)
15 juni 2015 om 20:02Wanneer heb je de morning afterpil gebruikt en waarom als je de pil slikt?
ReagerenAnoniem16 juni 2015 om 06:39Dit was in de periode net voordat ik begon met de pil, dit was ook een van de aanleidingen om er mee te beginnen. Ik had 2 keer sex gehad met mijn vriend, maar was hierna bang dat ik zwanger kon zijn.
ReagerenAnoniem16 juni 2015 om 06:41dit was denk ik in begin mei
ReagerenJohn (moderator)
16 juni 2015 om 08:34Dan is het in ieder geval niet van de MAP. Dat is te lang geleden.
Reageren
Maar de pil zou het wel kunnen veroorzaken. De eerste maanden dat je de pil gebruikt, kunnen er onregelmatige bloedingen optreden.
Als je echter altijd na seks bloedingen hebt is dat een ander verhaal. Je zou een infectie kunnen hebben.
Ik zou je dus willen aanraden om naar je huisarts te gaan.