- anoniem17 maart 2022 om 22:18
hi! 2 jaar geleden heb ik gehoord dat ik besmet ben met het HPV virus, nu is mij op wat meer afscheiding na nooit echt iets opgevallen. tot ik net dit plekje voel, kan het nu zijn dat dit door de hpv besmetting komt? ik ben voor hpv meermaals bij de gynaecoloog geweest, biopten + onderzoekjes etc gedaan. maar dit is me niet eerder opgevallen.
ik heb mij pas nog laten testen op soa’s waaronder herpes.. dus dit lijkt mij sterk.. ik weet niet zo goed wat het is, het doet geen pijn en jeukt niet.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 maart 2022 om 22:22Het lijkt op een wratje. Maar dat is niet hetzelfde HPV virus dat met een uitstrijkje gevonden kan worden.
Reageren
Voor gen. wratten bestaan er geen soa testenanoniem17 maart 2022 om 22:28dus dat zou betekenen dat dit een ander hpv virus is?
Reagerenanoniem17 maart 2022 om 22:30or could it be caused by something else?
ReagerenJohn (moderator)
17 maart 2022 om 23:52Gen. wratten worden idd door een ander type HP virus veroorzaakt
ReagerenJohn (moderator)
17 maart 2022 om 23:53Ik zou er in ieder geval even mee naar de huisarts gaan om ernaar te laten kijken. Die kan dat dan toch net iets beter bekijken dan aan de hand van een foto
Reageren