- Bange vrouw1 november 2021 om 22:25
Ik heb allerlei wondjes in de vagina. Ik krijg soms irritatie van maandverband, dus misschien heb ik mezelf opengekrabd o.i.d. Maar hopelijk kan iemand me vertellen wat t anders kan zijn
14 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 november 2021 om 22:34Het zijn in ieder geval wondjes. Het kan een bacteriële infectie zijn. Ga met de klachten naar de huisarts. Die kan er dan meteen iets voor voorschrijven
ReagerenSame12 november 2021 om 18:19wat bleek het te zijn? Heb namelijk hetzelfde
ReagerenZoë20 december 2021 om 17:54Ik heb dit alleen veel extremer en nog groter er de pijn is ondragelijk, kan iemand mij vertellen wat het is. De medicijnen en crèmes die ik heb gekregen slaan niet aan en ik ben enorm bezorgd.
ReagerenEvi19 januari 2022 om 20:19Ik heb hier ook last van en de wondjes worden elke dag steeds iets groter. Iemand die weet wat het is of tips?
ReagerenJohn (moderator)
19 januari 2022 om 20:22Zou het niet beter zijn om dan ermee naar de huisarts te gaan?
ReagerenAnoniem9 april 2022 om 03:11Ik heb hetzelfde, is hier al wat uitgekomen?
ReagerenAnnabbel9 april 2022 om 23:06Hoii,
Ik krijg dit als mijn vagina droog is door het gebruik van tampons. De huid is dan zo droog en scheurt snel. Bij mij hielp het om over te gaan op maandverband.
X
ReagerenCeleste20 juli 2022 om 22:27Ik heb dit juist met maandverband!
ReagerenLiesje5 april 2023 om 12:00Probeer een een anti schimmel crème. Het kan heel goed zijn dat een schimmel zonder duidelijk zichtbare tekenen de oorzaak is. Als het goed is merk ja na een week verbetering op en zelf misschien al na enkele dagen. Ik heb merk vaak dat dit al ontstaat tijden afvegen. De scheurtjes. Kun je gewoon kopen bij de drogisterij. Ben benieuwd of dit helpt. En ga is over op sanature maansveband. Heb sindsdien veel minder irritatie. Ook kunnen organicup’s een mooi alternatief zijn voor tampons.
ReagerenSorry ik wil mijn naam liever niet zeggen10 april 2023 om 22:38Ik heb net gevingerd en ik haalde mijn vindger er uit er zat veel bloed op mijn vinger wat js er aan de hond moet ik mij zorgen maken
ReagerenJohn (moderator)
11 april 2023 om 07:48Daar kan niemand je hier zo antewoord op geven. Als het niet toevallig je menstruatie is, zou ik ermee naar de huisarts gaan
ReagerenAnoniem18 april 2023 om 22:21Ik was mijn schaamhaar aan het knippen en ik knipte perongelijk een klein beetje in mijn vagina het bloede voor 30 sec heel erg en plots gestopt met bloeden het is een klein sneetje wat kan ik doen
ReagerenJohn (moderator)
18 april 2023 om 22:30Ik zou er even mee naar de huisarts gaan. Die kan een antibacteriële zalf voorschrijven om infecties te voorkomen
ReagerenMara25 juni 2023 om 08:48- Lichus sclerose
- Dat zou de oorzaak kunnen zijn van de wondjes. Gaat om gepaard met jeuk