Zoeken Vraag het forum

Wondjes bij mijn vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi allemaal!

Sinds een week of 2 heb ik 2 kleine wondjes aan de zijkanten van mijn vagina. Volgens mij de vulva, maar weet niet zeker. Ik ben nog jong en heb nog geen seks gehad, of iets wat daar mee te maken heeft. Toch raak ik een beetje in paniek. Ik merk de branderige/prikkerige pijn als ik me afveeg na het plassen. Ik bedacht om er Crème Bioforce en Bepanthen erop te smeren (ook dan voel ik de branderige pijn). Ik raak nu echt een beetje bang te worden want het wordt niet echt minder. Ik wil het zo graag mogelijk oplossen zonder dat mijn ouders ervan af moeten weten.

Weet iemand wat ik moet doen of gebruiken?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Op de allereerste plaats zou eerst duidelijk moeten zijn wat er aan de hand is voordat je er iets aan kunt gaan doen. Ik zou het dus toch maar even met je moeder bespreken. Het zou een schimmelinfectie kunnen zijn. Afhankelijk van je leeftijd kun je die zelf niet kopen, maar moet je moeder dat voor je doen. Nog beter zou zijn om naar de dokter te gaan. Die kan er dan meteen iets voor voorschrijven

Reageren
Reageer op: Wondjes bij mijn vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.