- Anoniem28 april 2015 om 20:16
Hallo,
Ik zit al een tijdje met een probleem en begin me er nu aan te ergeren. Het zit zo : paar maanden geleden had ik na geslachtsgemeenschap hele erge last/pijn in/rondom de vagina, nadat ik goed met een spiegeltje heb gekeken ontdekten ik witte dingen. Ik dacht gelijk aan zweertjes wat dus herpes zou kunnen zijn. Ik heb gelijk de huisarts gebeld en een afspraak gemaakt, zij heeft het bekeken en zei dat het gewoon wondjes waren en die wel vanzelf overgaan en dat ik het wat rustiger aan moest doen. Vervolgens zijn ze na 4 dagen ongv. weg gegaan. Sindsdien is het tot nu toe al 3 keer voorgekomen. Wanneer ik geslachtsgemeenschap heb met mijn vriend gaat het er niet echt rustig aan doe … Maar die wondjes beginnen me echt te irriteren en het is echt geen doen zo … Advies ? Verklaring ?1 reactieReagerenJohn (moderator)
28 april 2015 om 21:23[quote]Wanneer ik geslachtsgemeenschap heb met mijn vriend gaat het er niet echt rustig aan doe .[/quote]Misschien dan toch maar eens proberen om het wel wat rustiger aan te doen.
Reageren
Als je vriend groot of zwaar is geschapen zal hij daar toch een beetje rekening mee moeten houden. Daarnaast kan het handig zijn om een wat glijmiddel te gebruiken.