- Davinia21 september 2021 om 17:18
Hallo,
Sinds 1 maand heb ik last van vaginaal bloedverlies rood/roze, buikpijn en flinke verhoging. Sinds een aantal dagen plas ik ook ontzettend veel en heb ik continu plas drang. Ik heb mijn urine afgegeven bij de huisarts en deze geeft aan “een urineweginfectie is het niet, gaat wel over.” Maar ik word wel gek van het continu plassen, enorme koorts en het bloedverlies. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Er zit geen bloed bij het plassen, het is echt vaginaal.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 september 2021 om 17:36Terug naar de huisarts dan en een verwijzing vragen voor de gynaecoloog voor verder onderzoek
ReagerenDavinia22 september 2021 om 11:58Even een update.
Vanmorgen ben ik terug naar de huisarts geweest, bij mevrouw duidelijk aangegeven naar de gyneacoloog te willen. Echter wilt ze dit niet, ze heeft mij bloed laten prikken en een soa test laten doen.. Ookal heb ik duidelijk aangegeven NIET seksueel actief te zijn. Ook vertelde ze mij dat er bloed in de urine zat maar er geen blaasontsteking of infectie zit. Toch eerst maar dit afwachten. Nu mijn vraag, met een soa test kan je daar eventueel een infectie of bacteriën in zien?
ReagerenJohn (moderator)
22 september 2021 om 12:19Een soa test is voor soa’s. Als de huisarts de urine zelf onderzoekt is daar niet altijd alles mee te vinden. De urine zou dan toch voor kweek naar een lab gestuurd moeten worden
Reageren