Goedenavond,
Ik heb een vraag, omdat ik mij nogal zorgen maak. 5 juli is mijn menstruatie begonnen. Dit is blijkbaar overgegaan in bloedplassen, gezien ik geen bloed meer in mijn maandverband zie, maar alleen de laatste druppels na het urineren geven bloed. Soms valt er nog een drup in het toilet, maar sowieso zie ik bloed op het toiletpapier.
Blaasontsteking is al uitgesloten, morgen heb ik nog een buikecho voor eventuele nierstenen. Dit lijkt me ook onwaarschijnlijk, omdat ik geen erger pijn heb in de rug en het plassen doet geen pijn. Wel wat zeurende pijn in de rug bij mijn bh bandje, onderin de rug, soms bij de schouderbladen, dan weer ergens anders. Ook zeurende pijn in de onderbuik en de flanken. Koffie smaakt niet meer, soms een misselijk gevoel. Eerst dacht ik dat het door de overgang komt, maar dan kun je langer menstrueren, maar dat is anders dan bloedplassen lijkt mij. Ik ben best wel een hypochonder, dus denk snel het ergste, maar ik kan hier ook nog maar moeilijk een positieve draai aan geven moet ik zeggen. Zijn er meer onschuldige dingen wat het kan zijn buiten blaasontsteking of nierstenen om? Op dokter google vind je vooral blaaskanker of nierkanker bijv. Wat dus ook zomaar kan, mijn schoonvader ligt momenteel op sterven door blaaskanker en die plast bloed.
Ik hoop op wat geruststelling voor de nacht of zien jullie het net zo somber in als ikzelf? Ik hoor het graag.
Grts
Esther
Dat lijkt toch eerder een nawee van de menstruatie
Dr google is een slechte raadgever...
Je gaat googlen uit angst voor iets ernstigs.
Je zoekt geruststelling....in je zoektocht na iets ontschuldigs....en jawel....waar kom je op uit...op iets ernstigs......en dan begint de angst....je hersenen zijn getriggerd...en het gepieker begint....en de angst ...maakt dat je hersenen....je er in doen geloven dat het toch heel realistisch dat het toch echt zo zou kunnen zijn......Stop alsjeblieft met googlen.....ga morgen de huisarts bellen....en bespreek je klachten.....en ook dat je bang bent..en hoe ke angst gegroeid is.....
Voor nu bedenk dat je gedachten ,maar gedachten zijn.....en dat de gedachtes gecreëerd zijn door dr google...een zoekmachine met algroritmes......en dat dat je angst aanwakkerd.....als je je dat realiseerd....is het makkelijker om de angst los te laten.......
Mocht het je echt niet lukken om het lis te laten....dan kan je ook nog de huisartsenpost bellen....heel veel succes
Dankjewel Joy voor je reactie. Ja inderdaad krijg je angst door te googlen en toch trap ik erin. Je denkt nu er is geen andere mogelijkheid dan iets ernstigs. Ik probeer het inderdaad nu los te laten en morgen af te wachten.
Dankjewel
🙏♥️