- Anoniem5 februari 2015 om 23:33
Hallo,
Ik ben een jongen van 20 jaar en ik heb een probleem. Sinds eind november heb ik tijdens mijn wc bezoekjes bloed en slijm in mijn ontlasting. Dit werd steeds meer en ben begin januari naar een dokter gegaan, ik werd zonder onderzoek doorverwezen naar het ziekenhuis waar ik nu een darmonderzoek moet ondergaan eind februari. Ik zie hier natuurlijk erg tegenop (schaamte). Nu is het zo dat het steeds heftiger word en ik nu 4 a 5x per dag naar de wc moet rennen omdat er weer een lading bloed uit moet ( zo voelt het tenminste). Als ik begin spuit er gewoon 100% bloed uit met een klein beetje ontlasting en dit is zo erg dat als ik op sta om af te vegen het bloed gewoon langs m’n billen over mn benen naar beneden loopt en het wc papier gewoon helemaal rood is van het bloed.
Ik dacht eerst dat het aambeien waren maar dat verklaard de drang om snel naar de wc te gaan niet.
Heb ook nog wel normale ontlasting af en toe maar daar ook erg veel bloed bij. Ik heb proberen tevoelen in de anus en het lijkt wel of er bultjes uit mijn anus komen.Iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen of wat helpt want eind februari is nog ver en het word steeds erger. Oja ik voel me verder prima, nergens pijn of last van.
Sorry van de lap tekst en alvast bedankt.
gr
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 februari 2015 om 23:44Als de klachten zijn toegenomen, raad ik je aan om morgen met je huisarts te bellen. Je huisarts zou een spoedafspraak kunnen maken in het ziekenhuis zodat je niet tot eind februari hoeft te wachten.
ReagerenAnoniem5 februari 2015 om 23:56Ja maar nog een probleem. M’n ouders gaan zaterdag 2 weken op vakantie waar ze al een jaar naar uitkijken. Wil niet dat ze zoveel stress hebben op vakantie.
ReagerenJohn (moderator)
6 februari 2015 om 00:19Dat is natuurlijk wel vervelend, maar als de bloedingen zo aanhouden moet je daar toch eigenlijk niet langer mee wachten.
Reageren