- K31 juli 2021 om 22:36
Zojuist was ik onder de douche even op vaginaal onderzoek uit. Toen ik vrij ver met een vinger erin was voelde ik een heel klein vlezig bultje aan de zijkant zitten (echt minuscuul, zoals het bultje van een kleine mee-eter kan zijn). Toen ik weer voelde was het niet meer te vinden… is dit iets om je zorgen over te maken?
5 reactiesReagerenK31 juli 2021 om 23:06Ik ben op dit moment aan het menstrueren. Kan het daar iets mee te maken hebben? Het bultje is ongeveer zo groot als een speldenknopje en voelt als een heel klein puistje. Het zit dus wel vrij diep… nog achter mijn baarmoedermond.
ReagerenJohn (moderator)
1 augustus 2021 om 00:35Mee-eters zitten in je huid en niet in je vagina… Als je het daarna niet meer kon vinden zal het ook niets bijzonders zijn geweest
ReagerenK1 augustus 2021 om 09:43Dat snap ik, was ook meer om even aan te geven hoe het aanvoelde. Heb vanmorgen weer een keer gevoeld en kon het bultje weer niet ontdekken… het zat ook echt heel diep, dus misschien kom ik er niet meer goed bij?
Heb vorige maand nog een vaginaal onderzoek gehad bij de huisarts (andere rede) en die heeft hier niets over gezegd.. of hij heeft het dus ook niet gezien..
Kan ik er maar gewoon vanuit gaan dat er niks aan de hand is?
ReagerenJohn (moderator)
1 augustus 2021 om 16:05Ik denk nier er iets aan de hand is hoor, maar je kunt natuurlijk altijd even naar de huisarts
ReagerenK12 augustus 2021 om 09:50Ben er toch even mee naar de huisarts geweest omdat ik het weer voelde. Hij kon het bultje inderdaad zien, maar het was gelukkig compleet onschuldig. Een kleine verdikking (eelt-plekje) van het slijmvlies ter grootte van 0,5mm. Niks aan de hand volgens hem 🙂
Reageren