Zoeken Vraag het forum

Groen/gelige afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hphp

Hallo

Ik heb vrijdag sex gehad met mijn vriend en heb sinds gisteren jeuk in mijn vagina. Ik ben zijn eerste sekspartner en hij is ook mijn eerste sekspartner. Dit is niet de eerste keer dat ik jeuk krikg en meer afscheidibg na seks. Het stoort mij niet enorm maar is dit normaal

John (moderator)

Dat kan inderdaad normaal zijn

Reageren
    Hphp

Aangezien ik zijn eerste bedpartner ben en hij is ook mijn eerste bedpartner is soa dus onmogelijk? Ik wist niet dat het normaal was om na de sex meer afscheiding te hebben dan normaal en jeuk te hebben in de vagina

Reageren
    John (moderator)

Als jullie alle twee niet eerder seks met een ander hebben gehad kun je ook geen soa krijgen

Reageren
    Hphp

Maar hoe begint een soa dan

Reageren
    Hphp

Want ik kreeg vroeger koorstlippen en had nooit een relatie me een jongen zelfs geen zoen

Reageren
    John (moderator)

Ergens was er een bacterie of een virus en zijn mensen ermee besmet geraakt.
    En een koortslip kun je oplopen door aan een glas te drinken dat iemand met een koortslip heeft gebruikt dat niet goed schoon was

Reageren
    Phph

Ah zo bedankt

Ja dat wist ik dus niet. Maar als je een koorstlip hebt dan is dat toch ook een soort van hiv

Reageren
    John (moderator)

dat heeft toch niks met HIV te maken.

Reageren
    Hphp

Nee ik bedoelde herpes

Reageren
    John (moderator)

Waterpokken is ook herpes virus, net als bijna alle kinderziekten. Met soa’s heeft dat niets te maken
    Alleen herpes genitalis is een soa

Reageren
    Hphp

Bedankt voor de hulp

Ik had eens een paar kleine blaasjes dichtbij mijk geslachtsdeel terwijl ik nooit seks heb gehad toen

Reageren
    John (moderator)

Daar kan k zo ook niets over zeggen

Reageren
    Hphp

Zou het kunnen dat je door openbare wc zo herpes kunt oplopen bv een vrouw die voor jou naar wc is geweest en zij heeft blaasjes bij haar geslachtdeel of achterwerkt en raakt zo de wc bril aan. Dan moet je ni perse seks hebben

Reageren
    John (moderator)

Dat is niet erg waarschijnlijk.

Reageren
Reageer op: Groen/gelige afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.