Ophoping geel/groene dikke afscheiding

Sinds een aantal maanden heb ik erg veel last van dikke geel/groene afscheiding.Ik heb het idee dat het zich ophoopt in mijn vagina. Wanneer ik met mijn vinger in mijn vagina ga en langs de wand strijk voel ik allemaal afscheiding zitten wat tevens ook altijd in mijn onderbroek komt. De afscheiding is erg dik en klonterig.
    Ik heb verder geen last van pijn, branderig gevoel etc. Ook heeft de afscheiding geen vieze geur.

Ik ben al een aantal keer bij de huisarts geweest. De eerste keer raadde ze me aan om een canesten gyno capsule te gebruiken. Dit hielp niet. De tweede keer heb ik zelf een kweekje moeten doen. Hier kwam uit dat ik een overgroei aan bacteriën in mijn vagina heb. Ik heb hier een kuur voor gekregen maar deze hielp ook niet. Weer terug gegaan naar de huisarts. Ze heeft gekeken naar mijn vagina en baarmoedermond en deze zagen er gezond uit. Deze keer nam ze ook zelf twee kweekjes voor soa’s en en infecties. Hier kwam niks uit, alle uitslagen waren negatief.
    Ik ben ten einde raad en weet niet wat er nu aan de hand is. Ik wil er graag vanaf want heb er erg last van en ik durf nu ook gewn seksuele relatie met iemand aan te gaan hierdoor.
    Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Reactie

Dit is hoe de afscheiding eruit ziet.

Reactie

Vraag een verwijzing voor de gynaecoloog voor verder onderzoek

Reactie
Reageer op: Ophoping geel/groene dikke afscheiding
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief