Zoeken Vraag het forum

Langdurige vaginale schimmelinfectie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lisa

Hallo,

Ik heb al vaker last gehad van vaginale schimmelinfecties. De eerste keer ben ik hiervoor behandeld, maar de keren er op verdween het meestal vanzelf na een paar dagen. Nu heb ik echter al langer dan 2 weken last van een schimmelinfectie. Ik ben naar de huisarts geweest en smeer nu met een Miconazol crème van de apotheek. Mijn jeuk/pijn/schilfers en brokkelige afscheiding zijn al heel ver verdwenen. De infectie lijkt dus al ver genezen? Toch heb ik nog steeds grote rode plakkaten rondom mijn vagina. Ik smeer nog steeds met de zalf, maar het duurt wel erg lang nu… Iemand ervaring met zo’n langdurige infectie, of een idee wat ik nu moet doen? Er lijkt geen eind aan te komen.

Groetjes lisa

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dan moet je terug naar de huisarts gaan

Reageren
    Lisa

ik ben pas nog bij de huisarts geweest! 🙂 Ik vroeg mij meer af of het vaker voor komt dat de klachten zo goed als over zijn, maar er nog wel rode plekken om de vagina te zien zijn.

Reageren
    John (moderator)

Het kan wel even duren voordat alle klachten weg zijn

Reageren
Reageer op: Langdurige vaginale schimmelinfectie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.