- Jeannine4 oktober 2019 om 10:32
Hallo,
Ik ben 26 jaar en heb een lelijk bultje tussen vagina en anus!
Ok schaam me eigen er best wel voor..
Ik wil eens de meningen horen of ik het weg zou moeten halen of niet?
Groetjes jeannine
[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]
Bijlagen:
8 reactiesReagerenanoniem4 oktober 2019 om 17:13dit zie je vaker is een huidflapje aan je anus als het geen pijn doet en het bloed niet hoeft er niets aan te gebeuren
ReagerenSjoerd7 oktober 2019 om 00:20Hoi Jeannine, ik heb dat ook. Het is een huidflapje. Bij mij irriteert het soms, ben er ook al eens mee naar de huisarts gegaan maar als het geen pijn doet of irriteert hoefde er niks aan gedaan te worden. Bij mij irriteert het soms wel.
ReagerenJeannine7 oktober 2019 om 13:02Last heb ik er niet van.
Alleen het ziet er afschuwelijk uit toch? Het totale plaatje..
Groetjes jeannine
Reagerenanoniem7 oktober 2019 om 17:33Hoezo verschrikkelijk ik zie een normale vagina en anus met een huidflapje en ik denk dat niet veel mensen jouw daar bewonderen
ReagerenSjoerd9 oktober 2019 om 00:57Hoi Jeannine, ik vind het er prima uitzien hoor. Ik kan me voorstellen dat je er zelf onzeker over bent maar ik vind het er verder mooi uitzien. Ik denk dat er best veel mensen zijn die dit net als ons ook hebben.
ReagerenJeannine13 oktober 2019 om 14:33Sjoerd14 oktober 2019 om 22:17Ik heb dit nog gevonden, tenminste ik denk dat het dit is. Hoewel een stuk minder zoals in de afbeeldingen op die website te zien is.
https://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/m.mariske.htm
ReagerenJohn (moderator)
14 oktober 2019 om 22:30Op ie foto is dus een marisk te zien. Onschadelijk maar soms hinderlijk.
Reageren