Zoeken Vraag het forum

Rood en soms pijnlijk bultje tussen vagina en anus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb al een hele lange tijd een bultje tussen mijn vagina en mijn anus, dit heeft me nooit klachten bezorgd. Nu heb ik sinds een kleine week toch wel pijn aan het bultje, vooral als ik naar het groot toilet ben geweest en ik mezelf afveeg. Het doet geen pijn tijdens het ontlasten, maar enkel als ik veeg.

Heb er eens een spiegel bijgenomen, en het is inderdaad een rood bultje, en doet eigenlijk enkel pijn als ik er aan kom. Het zit iets dichter bij de anus dan bij de vagina. Het lijkt ook een beetje meer opgezwollen dan dat ik het ‘gewoon ben’.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
    Heb nu niet meteen zin om naar mijn (mannelijke) huisarts te gaan met dit probleem.
    Ik zou een foto kunnen uploaden maar dat zou niet heel smakelijk zijn 😉

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen. Dus denk dat het toch goed is om even naar de huisarts te gaan en ernaar te laten kijken

Reageren
    Anoniem

Hmm ja kijk ik niet echt naar uit..
    Zou het eventueel iets heel ernstig kunnen zijn? Of kan ik het nog een paar dagen aankijken?

Ik dacht misschien zelf aan een aambei, maar ben nog zo jong en heb er nooit echt last van gehad.. Zou het kunnen?

Reageren
    John (moderator)

Ik kan je daar zo ongezien helaas geen antwoord op geven.
    Ernstig zal het niet zijn, maar wel vervelend.

Reageren
    Anoniem

Ik heb precies hetzelfde, en ik zou toch graag een foto uploaden..
    Bij mij doet het alleen pijn als ik er aan kom, bijvoorbeeld enkel bij het afvegen

Reageren
    John (moderator)

Die foto is net te onduidelijk om te kunnen herkennen wat het zou kunnen zijn

Ga even naar de huisarts

Reageren
    Nina

Hallo, ben je al naar de huisarts geweest? Ik heb dezelfde klacht, ben benieuwd wat de huisarts gezegd heeft

Reageren
    John (moderator)

Je reageert op een bericht ui 2016 ! Zou je niet beter zelf even naar de huisarts kunnen gaan en ernaar laten kijken?

Reageren
Reageer op: Rood en soms pijnlijk bultje tussen vagina en anus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.