Zoeken Vraag het forum

Branderig gevoel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben nual meerdere malen naar de dokter geweest kmdat ik mast hou van een branderig gevoel bij de ingang van dr vagina. Zij heeft een urineweginfectie uitgesloten en een soa ook. Het branderige gevoel blijft nu al meer dan een week en het word erg vervelend. De pil doorbreekt telkens en al die andere dingen.

Weet iemand hoe die branderige gevoel komt? En vooral hoe je er weer vanaf komt

Alvast bedankt

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

“De pil doorbreekt telkens en al die andere dingen.” Wat bedoel je hiermee precies?

Reageren
    Sandra

Iets van irritatie?

Reageren
    Anoniem

Ik heb de 3 fase pil en telkens doorbreekt hij, ik heb alle symptonen eigenlijk van blaasonsteking maar heb geen blaasonsteking, alleen het irritante branderig gevoel van plassen blijft zo erg komen. Irritatie vroeg ik mij zelf ook af, misschien van het scheren of iets maar als ik niet scheer heb ik er ook last van.

Reageren
    John (moderator)

Als ik het goed begrijp, krijg je dus doorbraakbloedingen, buiten de stopweek. Dan zou het goed zij om toch eens met de huisarts te bespreken om een andere pil te gaan gebruiken

Reageren
    Anoniem

En wat zou ik aan het brandrrige geboel kunnen doen?

Reageren
    Anoniem

Ik werd wakker en had opeens een sterk branderig gevoel in mijn linker eierstok en baarmoeder. Ik ben nog maar 15 en heb nog nooit aan seks gedaan. Als ik rechtopging zitten ging de pijn weg. Kan iemand mij helpen met dit? 

Reageren
    Suzan

Hey,

Zonder onderzoek zal daar weinig over te zeggen zijn, ga even naar je huisarts als je er vaker last van hebt.

Reageren
    John (moderator)

Wanneer moet je ongesteld worden?

Reageren
Reageer op: Branderig gevoel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.