Hoi
Ik heb al 6 weken last van een branderig gevoel rond mijn penis , ook kriebelig gevoel aan het begin van mijn peins , 2x per dag een branderig gevoel aan het uiteinde van mijn plasbuis.. ook 2x per dag branderig gevoel onder mijn navelbuik, ik denk aan mijn blaas ,
Ik heb ook een branderige aars.. soms het gevoel dat er iets mis is van aan mijn aars tot aan mijn eikel pfffff
De dokter heeft mijn urine en bloed gecontroleerd maar het bloed niet op allergie.
Voor de rest lijkt mijn bloed OK
Ook heb ik overal een variërend branderig gevoel op mijn lichaam , in mijn nek , schouders , benen.. ook ben ik nog eens super vermoeid 😩 als ik slaap merk ik geen branderig gevoel op mijn lichaam.
Voor het branderig gevoel op mijn huid heeft de dokter mij pregabaline 25mg gegeven.. 2 tot 3x per dag innemen zei de dokter..
Ook dit heeft weinig zin 😤😤
Nu vraag ik mij toch af als deze klachten niet afkomstig kunnen zijn van mijn prostaat ? Of blaasontsteking of urineweginfectie.. mijn urine blijkt oké te zijn.. kan een prostaat ontsteking ook zichtbaar zijn in de urine ?
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn of wat ik kan doen ???
Aub
De klachten zouden vanuit de bekkenbodemspieren kunnen komen. Dat kan een gevolg van angsten/stress en spanningen zijn
Dankjewel voor je reactie
Ik moet ook vaak plassen , branderige voorhuid en billen pff zou het eventueel een ontsteking of infectie aan prostaat of urinewegen of blaas kunnen zijn ?
Daar kan ik zo geen antwoord op geven. Dat zal dan toch onderzocht moeten wprden
Zou ik niet het beste een antibiotica kuur volgen ? Een antibiotica die alles eens goed ontsmet en alle bacteriën dood ?
Het is maar de vraag of het überhaupt zou helpen. Antibiotica ontsmet niks. Het doodt wel bacteriën maar niet alleen de slechte maar ook de goede bacteriën. Zomaar antibiotica nemen is geen goed idee dus.