Ongeveer een week geleden heb ik voor de eerste keer sex gehad. Het was wel pijnlijk, ook de 2x daarna (maar ik denk dat dat komt omdat dit de eerste x (en) was), niet nat genoeg??
Nu heb ik nog steeds last van een branderig en opgezet geveoel (in mn vagina) en ik heb ook bultjes (we hebben het trouwens wel veilig gedaan!!). Ik maak me een beetje zorgen en kan het niet loslaten. Denk verschillende dingen;
- straks ben ik allergisch voor condooms (maar heb wel, met speeltjes, eerder condooms in me gehad en toen nooit ergens last van, kan maar beter meteen hier duidelijk wezen niet?)
- misschien was ik niet nat genoeg, ondanks dat hij wel zijn best gedaan heeft
- Misschien is hij toch te "wilt" geweest, ook met vingeren??)
- misschien komt het ook wel doordat ik me geschoren heb
- Of doordat ik nu ongesteld ben
- Ben net 2dagen met de pil begonnen
Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Moet ik afwachten totdat ik niet meer ongesteld ben, Waar komen die bultjes vandaan (ook bij de ingang van mijn vagina, dus dat kan niet met scheren te maken hebben denk ik), hoe lang moet ik geen sex meer hebben en wanneer moet ik denken; dit is niet goed hier moet ik wat mee?
En vooral hoe komt het dat dit zo nu is en waardoor....
Zou erg graag serieus antwoord willen!! Maak me er nogal zorgen over!
Alvast bedankt, Marie
niemand???????????????????????????????????????????????????????????
je krijgt geen antwoord omdat het antwoord zo niet gegeven kan worden, even afwachten maar!
je moet nooit tegen je zin in vrijen, je hoort nat genoeg te zijn.
meteen een condoom gebruikt? niets zonder gedaan?
laat het maar een weekje nog met rust daar.
Brenda
Hoi brenda,
bedankt voor je reactie, iig . Wel jammer dat ik verder geen reactie heb gekregen.
Ik weet nu dat het zeker een schimmelinfectie was en ik weet denk ik ook zeker dat het door de sex kwam. Heb medicijnen gehad en het lijkt nu net de goede kant op te gaan. Vraag me wel af hoe lang ik nu moet wachten om weer sex te hebben, bang dat het nog niet helemaal genezen is en ik het weer krijg. Ik heb gister bij de etos bevochtegingsgel gekocht (kan je ook als glijmiddel gebruiken) ik hoop dat dat me misschien wat hlpt. Gebruik ook medicijnen waardoor ik niet opgewonden genoeg word, vandaar ook dat ik dat heb gekocht en ervanuit ga dat ik niet zomaar vochtig genoeg zal zijn. Ik wil toch heel graag sex kunnen hebben maar ik wil niet elke keer met een schimmelinfectie zitten en daar ben ik nu wel heeel erg bang voor. Ik hoop dat ik het zo wat meer onder controle heb en dat het werkt. Hebben jullie verder nog ideeen (voor degene die dit uberhaupt lezen)???
gr marie
Hoi Marie,
Ik zou inderdaad even wachten tot het helemaal genezen is een glijmiddel o.i.d. gebruiken is een goed idee als je zelf niet vochtig genoeg wordt. Is je partner trouwens ook behandeld hiervoor. Als je zegt dat het door de sex komt, zou hij het ook moeten hebben. Als je dan weer gaat vrijen krijg je het inderdaad weer.