- Anoniem23 mei 2014 om 04:34
Goedemorgen,
Ik heb het nu 2 keer zonder condoom gedaan met mijn vriend omdat ik nu veilig beschermd ben vanwege de Pil. Het valt mij op dat ik even na de seks een brandend gevoel krijg in mijn vagina. Dit had ik niet toen we het met een condoom deden. Na een tijdje verdwijnt dit gevoel weer. Heeft dit misschien te maken met het feit dat de seks te hard was of dat ik niet goed tegen sperma kan? Hij komt namelijk klaar in mij.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen, het is nogal hinderlijk.
Alvast bedankt
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 mei 2014 om 06:41[quote]Heeft dit misschien te maken met het feit dat de seks te hard was of dat ik niet goed tegen sperma kan?[/quote]beiden zijn mogelijk. Er is ook nog een andere mogelijkheid: misschien is alles een beetje te droog. Gebruik de volgende keer wat glijmiddel en kijk of dat helpt.
ReagerenAnoniem23 mei 2014 om 07:56Bedankt voor het advies. Op het begin glijdt hij er inderdaad wat lastiger in, daarna gaat het wel aardig glad. Maar als het te droog zijn de oorzaak is van dat brandende gevoel, dan zou ik hier met een condoom toch ook last van hebben gehad?
ReagerenJohn (moderator)
23 mei 2014 om 08:02[quote]Op het begin glijdt hij er inderdaad wat lastiger in[/quote]Dat kan de irritatie dus veroorzaken. Een condoom bevat doorgaans ook glijmiddel. Probeer het maar eens uit.
Reageren