- Lisa14 maart 2019 om 21:06
Hoi allemaal!
Ik loop al een aantal weken, wellicht maanden met wat vage klachten. Mijn menstruatie is wat veranderd, ik bloed minder heftig en het blijft soms een week langer doorgaan dan normaal (ik slik de pil, dus dan ben ik al weer aan mn strip begonnen). daarnaast is mn ontlasting ‘platter’ dan het normaal was, daarmee bedoel ik dat de doorsnee minder groot is dan het soms was.
Nu vond ik het maar vage klachten en had niet zoveel zin om daar mee naar de huisarts te gaan want ja, toch niet zo’n lekker gebied om te onderzoeken. Nu ben ik laatst zelf eens gaan voelen of ik wellicht een reden voor de plattere ontlasting kon vinden, en toen voelde ik een bult toen ik met m’n vinger m’n anus inging. Ik schrok eerst, maar toen ging ik vaginaal voelen en nu blijkt dat het mijn baarmoedermond is die op m’n dart duwt/tegenaankomt. Is dit anatomisch normaal of afwijkend?
Alvast bedankt!
(Ik heb trouwens, meerdere malen, een zwangerschapstest gedaan ivm de vage klachten maar die waren negatief, dus dat is het als het goed is niet 😉
1 reactieReagerenJohn (moderator)
14 maart 2019 om 21:27Dat is een vraag die ik zo zonder enig onderzoek niet kan beantwoorden. Maar erg voor de hand liggend is het niet. Ga toch naar de huisarts
Reageren