- z13 januari 2019 om 21:31
hallo, ik heb sinds 2 jaar een vriend. hij is ook de eerste waarmee ik seks heb gehad. soms wel 2/3 pw.. en na jaren krijg ik te horen van hem dat zijn ‘penis’ te makkelijk in gaat en dat ik een uitgerekte vagina heb. zelf heb ik nooit iets gedaan met een ander. dit maakt me super verdrietig. hoe komt het
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 januari 2019 om 23:06hij spoort niet…
ReagerenReppie14 januari 2019 om 18:20- Neem aan dat de beste jongen een grap maakt. Is het weleens bij hem opgekomen dat zijn pik waarschijnlijk gewoon te klein is? Indien hij vaker gemeen tegen je is is er waarschijnlijk meer aan de hand: jaloezie, onzekerheid, angst dat je hem verlaat etc. Probeer erachter te komen waarom hij gemeen tegen je is. Jouw vagina kan helemaal niet uitrekken door seks! Wel kan gespannen/ontspannen, natter/droger voor verschil in ervaring zorgen. Soms is je mond droger en soms natter, exact hetzelfde.
mail8 maart 2019 om 05:55maar als je 6 x bevallen bent dan is de rek er echt wel een beetje uit
Reageren10neke24 mei 2024 om 14:50mensen zeggen dat je vagina niet kan uitrekken
Reageren
maar mijn vagina is in ieder geval heel ruim geworden veel ruimer dan vroeger
als ik ongesteld ben dan zakt regelmatig mijn tampon er uit . ik doe altijd al dikke tampons in , maar
voor de zekerheid altijd een tampon en een dik maandverband