- Anoniem26 oktober 2014 om 19:26
Hi, ik heb een vraagje ik heb al minstens 30 bedpartners gehad ( i know das echt veel) en heb echt l vaak sex gehad. Maar ik vind een piemel in mij nog altyd geen leuk gevoel. Het doet elke keer super veel pijn omdat ik te strak bn, ik heb nu al een tydje een vast vriendje, maar hy zegt dat zijn penis word afgespanne en hy geen bloed meer lkrygt en vind het ook pijnlijk. Ik vroeg my af of iemand een idee heeft om het te kunnen uitrekke, kheb al vaak sex gehad en heb het al vaak geprobeerd om het uit te rekke maar het lukt my gewoon niet.. iemand tips.. en van het feit dat ik iets in mijn vagina hebbe geen fijn gevoel vind… maakt dat my dan lesbish of niet. (btw ik weet dat ik super veel bedpartners heb gehad maar dat komt door mijn verlede liefst geen vrage daarover). dus als iemand een tipje weet voor my.. laat my iets weten!
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 oktober 2014 om 19:44Dat maakt je zeker niet lesbisch.
Hoe oud ben je?Het is heel goed mogelijk dat je verkrampt tijdens het neuken.
Reageren
Je zou hiervoor eigenlijk bij je huisarts een verwijzing moeten vragen voor de gynaecoloog.Anoniem26 oktober 2014 om 20:01Verkrampt? En euhm niet zo oud eignlk..
ReagerenJohn (moderator)
26 oktober 2014 om 20:32Ja, verkrampen.
Het is mogelijk dat je onbewust de spieren in je vagina aanspant waardoor penetratie moeilijker verloopt en pijnlijk is.Ik vraag natuurlijk niet zomaar naar je leeftijd. Het kan nogal verschil maken of je 16 bent of 26. maar goed.
ReagerenAnoniem26 oktober 2014 om 21:32Ben 17 en denk niet echt dat dat het probleem is… ik probeer my altyd heel erg te ontspannen.
ReagerenJohn (moderator)
26 oktober 2014 om 22:10[quote]ik probeer my altyd heel erg te ontspannen.[/quote] Dat geloof ik graag. Alleen onbewust kan het toch zijn dat je verkrampt. Misschien ben je te jong seksueel te actief geweest en op de verkeerde manier.
Reageren
Maar ook andere oorzaken zouden mogelijk kunnen zijn. Er zal onderzoek nodig zijn om dat vast te stellen.
Ga met de klachten naar je huisarts.Anoniem29 oktober 2014 om 21:08Je bent niet de enige, ik zit ook met dat probleem en het is verschrikkelijk het lijkt wel of telkens mijn vagina “uitgerokken is” da hij weer helemaal stra word na een paar dagen.. Ik heb geen plezier tijdens de seks alleen maar pijn
ReagerenAnoniem30 oktober 2014 om 11:20Ja inderdaad dat heb ik ook alsof eens hy uitgerokke is trg strak word op een of andere rare manier… en inderdaad veel pijn…
Reageren